اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

طرح انتظامی ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی لرستان از آغاز اجرای طرح نیروی انتظامی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: طرح انتظامی نظارت بر صنوف و برخورد با روزه‌خواری از امروز در سطح استان آغاز شد.

طرح انتظامی ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده، اظهار داشت: این طرح که اجرای آن با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح استان آغاز شده با تقویت گشت‌های انتظامی در سطح استان با افرادی که روزه خواری کنند برخورد می‌شود.

وی اجرای این طرح‌ها را با هدف حفظ آرامش و آسایش شهروندان در ماه ضیافت عنوان کرد و افزود: در این راستا و به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح‌ها با دستگاه‌های ذی‌ربط هماهنگی لازم صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، طرح نظارت بر اصناف، ترمینال‌ها و هتل‌ها را از جمله این طرح‌ها برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی به مناسبت ماه رمضان و نیز ویژه شب‌های قدر در سطح استان برنامه‌ریزی شده و در دست اجراست.

وی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها با هدف پیشگیری از وقوع جرم و تظاهر به روزه‌خواری و همچنین پیشگیری از بروز سرقت در سطح استان اجرا می‌شود.

غلامزاده با بیان اینکه بیماری و مسافرت دلیلی بر روزه‌خواری در ملاء عام نمی‌شود، تصریح کرد: هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی، مهمانپذیرها، پایانه‌ها، فرودگاه، و راه آهن تنها با کسب مجوز می‌توانند فعالیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان لرستان تمام تلاش خود را برای تسهیل عبور و مرور و سالم‌سازی فضای عمومی به کار گرفته و انتظار می‌رود، مردم نیز ضمن همکاری و همیاری پلیس در صورت مشاهده تخلف موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

غلامزاده در ادامه اظهار داشت: افرادی که در طول روز در ایام ماه مبارک رمضان در ملاء عام اقدام به استعمال دخانیات کنند برابر ضوابط و مقررات برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول