اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

نوجوانان و جوانان از ماه رمضان دست خالی خارج نشوند

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اگر نوجوانان و جوانان در این ماه دست خالی خارج شوند بدون تردید در ماه‌های دیگر مشکلات و مسائل مختلف گریبانگیر آنها خواهد شد.

نوجوانان و جوانان از ماه رمضان دست خالی خارج نشوند

حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در خطبه شعبانیه خود عظمت و جایگاه ماه رمضان را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است گفت: خداوند در این ماه پربرکت، با رحمت و آمرزش به بندگانش نگاه می‌کند.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: رمضان نزد خدا بهترین ماه‌‌ها و روزهای آن بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعت‌هایش بهترین ساعت‌هاست.

وی ادامه داد: بندگان در این ماه به سمت ضیافت الهی فرا خوانده می‌شوند و اعمال آنها مقبول درگاه حق قرار گرفته و دعاهای آنها به استجابت می‌رسد و بدبخت‌ترین افراد در این ماه کسی است که از آمرزش الهی محروم شود.

عظیمی با اشاره به نزول قرآن در ماه رمضان گفت: نزول قرآن یکی از مهم‌ترین و باعظمت‌ترین مسائلی بوده که در این ماه اتفاق می‌افتد و در حقیقت عظمت این ماه را افزایش می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: وجود شب قدر به عنوان تعیین‌کننده مقدرات انسان‌ها، در ماه رمضان از دیگر مزایای این ماه بوده و این تعیین مقدرات بر اساس خواسته‌ها و خواهش‌های درونی انسان‌ها انجام می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دیگر مزایای ماه رمضان گفت: به دلیل معنویت در این ماه جرم و جنایات کمتر شده و قشر جوان بیشتر به سوی قرآن و مسائل شرعی گرایش پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: اگر نوجوانان و جوانان در این ماه دست خالی خارج شوند بدون تردید در ماه‌های دیگر مشکلات و مسائل مختلف گریبانگیر آنها می‌شود.

عظیمی خاطر نشان کرد: درهای رحمت الهی در ماه رمضان به روی بندگان باز می‌شود و مردم در این ماه انس و الفت بیشتری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول