اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز خواستار شد

ماه رمضان بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات جوانان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ماه پر فیض رمضان و حضور جوانان در اماکن مذهبی در این ماه بهترین فرصت برای پاسخگویی و رفع شبهات آنان است.

ماه رمضان بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات جوانان

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ماه مبارک رمضان همانطور که در کلام‌الله مجید و احادیث و روایات منقول از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بر آن تاکید شده، در ابعاد مختلف دارای برکت و فیض برای امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین این برکات پالایش روحی مردم به ویژه نسل جوان است و آنها بیش از دیگر ایام سال در ماه رمضان جذب اماکن مذهبی و مساجد می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه روحانیون و مبلغان مذهبی نباید این فرصت را به راحتی از دست دهند، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی برای پاسخگویی به پرسش‌های جوانان و رفع شبهات ذهنی آنان است.

مبلغان پاسخ پرسش‌های جوانان را با سعه صدر بدهند

مسعودی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این هدف چه اقداماتی در استان البرز صورت گرفته است؟‌ گفت: به مانند روال هر سال سازمان تبلیغات مبلغان مذهبی به سراسر استان اعزام کرده و هر کدام از آنها در مساجد شهر و روستا فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: بر اساس این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال مبلغان مذهبی به تمام شهرها،‌ شهرستان‌ها، شهرک‌های مسکونی و روستاهای بالای 500 نفر اعزام می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: توصیه ما به روحانیون و مبلغان این است که با بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان، در این 30 روز به پرسش‌های مردم به ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با سعه‌صدر پاسخ گفته و از همه امکانات برای رفع شبهات ذهنی آنان استفاده کنند.

مسعودی در پایان اعلام کرد: برای تحقق این مهم برنامه‌های متعدد فرهنگی و معنوی در استان البرز اجرایی می‌شود که محوریت اصلی آنها آماده‌سازی روحی جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول