اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد

اعزام 200 مبلغ به مناطق مختلف بروجرد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 200 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان بروجرد اعزام شدند.

اعزام 200 مبلغ به مناطق مختلف بروجرد

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: این 200 مبلغ از حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، معاونت تبلیغ و بومی شهرستان بروجرد، اعزام شده‌اند و با حضور خود در محافل و مساجد نسبت به تبیین و تبلیغ معارف الهی و قرآنی اقدام می‌کنند.

وی برپایی جلسات محفل انس با قرآن را یکی دیگر از برنامه‌های، اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، عنوان کرد و گفت: در ماه رمضان 200 جلسه محفل انس با قرآن، در شهرستان بروجرد برپا می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اضافه کرد: در شب میلاد امام حسن(ع) که مصادف با هشتم ماه رمضان است، یک جلسه محفل انس با قرآن در، مسجد جامع بروجرد، و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد، با حضور یکی از قاریان مصری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان بروجرد، شش موسسه قرآنی بین 10 تا 20 جلسه قرآنی را پوشش می‌دهند.

غلامی تصریح کرد: در 10 مسجد بروجرد، جزءخوانی قرآن، انجام می‌شود که علاوه بر این برنامه آموزش قرآن، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر و حفظ قرآن کریم صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این ماه مسابقات قرآنی نیز از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بروجرد است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، در ادامه خاطر نشان کرد: ماه رمضان بهار تبلیغ احکام، آیات الهی و معارف اسلامی است و این ماه پرفضیلت در افزایش اطلاعات و دانش دینی مردم و امنیت روانی جامعه بسیار تأثیر دارد.

غلامی متذکر شد: رمضان ماه میهمانی خداوند، قرآن، عبادت، نیایش، استغفار، دعا و بیان معارف الهی و قرآن است و همه توجه خاصی به این ماه دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول