اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت

اعزام 300 مبلغ زن به مناطق مختلف کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان 300 مبلغ زن به مناطق مختلف استان کرمان اعزام شدند.

اعزام 300 مبلغ زن به مناطق مختلف کرمان

بختیار علیدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دفاتر مبلغان در نقاط مختلف استان کرمان برای اعزام یک هزار و 800 مبلغ طی ماه مبارک رمضان درخواست داده‌اند.

وی از اعزام یک هزار و 500 مبلغ به مناطق مختلف استان کرمان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: 80 درصد این مبلغان به مناطق روستایی جنوب و شرق استان کرمان اعزام شده‌اند.

علیدادی تصریح کرد: از مجموع یک هزار و 800 مبلغ اعزامی به مناطق مختلف استان کرمان در ماه مبارک رمضان یک هزار و 500 نفر مرد و 300 نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد از مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان کرمان نیروهای بومی هستند، بیان داشت: همچنین مبلغانی از دفتر تبلیغات اسلامی استان‌های قم، مشهد و اصفهان به این استان اعزام شده‌اند.

علیدادی عنوان کرد: مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان کرمان در خانه‌های عالم، خانه‌های مساجد و منازل مردم اسکان داده می‌شوند.

وی بیان داشت: مبلغان برنامه‌های عزاداری، روضه‌خوانی، کلاس‌های احکام، قرآن، امر به معروف و سخنرانی عمومی را در مناطق مختلف استان کرمان اجرا می‌کنند.

علیدادی تصریح کرد: هزینه مبلغان اعزامی به مناطق مختلف از سوی دفاتر اعزام، سازمان تبلیغات اسلامی و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

وی ابراز داشت: مبلغان همچنین درباره مسائل سیاسی روز از جمله بیداری اسلامی برای مردم روشنگری می‌کنند.

علیدادی بالا بردن سطح آگاهی‌های دینی جامعه و آسیب‌شناس و جلوگیری از تحریف‌ها، افزایش بصیرت جامعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله اهداف اعزام مبلغان برشمرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول