اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

اعزام 250 مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: 250 روحانی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

اعزام 250 مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف جیرفت

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی امروز در حاشیه اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال ‌جاری بیش از 250 مبلغ و مبلغه دینی مقیم و غیرمقیم در راستای ترویج و نشر معارف اسلامی و دینی از طریق اداره تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: کار مبلغان دینی اعزامی در درجه اول شناسایی آسیب‌ها و در مرحله بعد تلاش برای برطرف کردن این موانع و آسیب‌ها در جامعه است.

احمدیوسفی تصریح کرد: مبلغان اعزامی در سطح مساجد روستایی و شهری این شهرستان نسبت به انتشار بذر دین و دین‌داری در قلوب نوجوانان و جوانان جویای کمال تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی نمازهای جماعت و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، تفسیر، احکام، کلاس‌های عقیدتی، جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی و کلاس‌های بوستان معرفت برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی برنامه‌های دیگر فرهنگی نیز برای انس بیشتر مردم با ماه ضیافت و بهره‌گیری از فیوضات معنوی این ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: در دهه پایانی ماه شعبان نیز طبق سنت حسنه سال‌های قبل، تمام مساجد و حسینیه‌های سطح شهرستان به همت هیئت امنا غبارروبی و آماده پذیرایی از میهمانان ماه خدا شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول