اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بیمارستان قدیم جای خود را به دانشکده پزشکی می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: ساختمان قدیمی بیمارستان این شهر جای خود را به دانشکده علوم پزشکی می‌دهد.

بیمارستان قدیم جای خود را به دانشکده پزشکی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات ساختمانی تبدیل بیمارستان قدیم خلخال به دانشکده علوم پزشکی اظهار داشت: برای اجرای این طرح 420 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه در سال تحصیلی آینده در این دانشکده پذیرش دانشجو انجام می‌شود، تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی خلخال در چهار رشته پرستاری، مامایی، مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی پذیرش دانشجو می‌کند.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این خلخال دارای دانشکده پرستاری و مامایی بود که از سال گذشته با اخذ مجوز از وزارت بهداشت این دانشکده به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافت که با افزودن رشته‌های مختلف به نظر می‌رسد در سال‌های آینده خلخال به قطب تربیت نیروی انسانی ماهر در این حوزه تبدیل شود.

این مسئول اضافه کرد: ما بیش از هر زمان دیگر امروز به تقویت و توسعه بسترهای مناسب بهداشتی و درمانی در مواجهه با دنیای استکبار نیاز داریم که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های اخیر در حوزه بهداشت و سلامت بسیار ارزشمند و مفید است.

وی در ادامه بیان کرد: در آستانه اجرای طرح پزشک خانواده راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند نیروی مورد نیاز طرح پزشک خانواده را به شایستگی تأمین کند که اجرای این طرح خود برقرارکننده عدالت حوزه سلامت همچون هدفمندی یارانه‌هاست.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال ادامه داد: هر چه قدر در این حوزه سرمایه‌گذاری و کار ارزشمند صورت گیرد به همین میزان بازدهی و عملکردها مطلوب می‌باشد که انتظار داریم یک روند اصلاحی و حرکت رو به بهبود را شاهد و ناظر باشیم.

عبداللهی همچنین ضرورت توسعه دانشکده علوم پزشکی را با دارا بودن رشته‌های مختلف یادآور شد و گفت: به نظر می‌رسد اصلاح فرآیندها در این حوزه با شتاب و تقویت جبهه تخصص و کارآمدی انجام شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول