اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

قانون فصل‌الخطاب است / پرونده قتل وکیل در مراجع قضایی در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: قتل وکیل آبادانی حادثه تلخی بود که احساسات مردم آبادان را جریحه‌دار کرد و این پرونده در حال حاضر در مراجع قضایی با جدیت در حال پیگیری است.

قانون فصل‌الخطاب است / پرونده قتل وکیل در مراجع قضایی در حال پیگیری است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به حادثه قتل وکیل آبادانی اظهار کرد: حادثه قتلی که در خیابان امیر کبیر آبادان رخ داد اتفاق تلخی بود و ما به شدت چنین حرکاتی را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: مراجع قانونی و دادگستری آبادان با جدیت پرونده این حادثه را پیگیری و کیفر متناسب با جرم را صادر خواهند کرد.

فرماندار آبادان افزود: من از همشهریان آبادانی می‌خواهم با خویشتنداری بیشتر همپای قانون حرکت کنند و پیگیری پرونده‌های قضایی را به قانون و مراجع قانونی بسپارند.

وی با اشاره به قانون گفت: اگر هر فردی بخواهد خود قانون را اجرا کند در ارائه سیمای شهر اثر منفی داشته و آرامش را در میان شهروندان از بین می‌برد.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: فصل خطاب همه افراد از مسئولان تا شهروندان باید قانون باشد زیرا تکیه بر مقررات از هرج و مرج جلوگیری کرده و آرامش بیشتری را در شهر ایجاد می‌کند.

وی افزود: هر سال بیش از 4 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور و مسافران نوروزی از شهرستان آبادان دیدن می‌کنند و چنین اتفاقاتی اثر منفی بر وجهه شهر دارد.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان ادامه داد: همه شهروندان باید طبق قانون رفتار کنند، و با تکیه بر مقررات به رشد و شکوفایی شهرستان آبادان کمک کنند.

وی با اشاره به رابطه مستقیم بین توسعه شهر‌های بزرگ و رعایت قانون گفت: کلان شهرهای امروزی با تکیه بر قانون و مقررات وضع شده در کشورهایشان به رشد و شکوفایی رسیده‌اند.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: ما برای رسیدن به اهداف اجتماعی و اقتصادی باید با خویشتنداری و تعامل حسنه، گام‌های اساسی در سازندگی و پیشرفت شهرستان آبادان برداریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول