اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسمی

المپیکی‌های چهارمحال و بختیاری بدرقه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: عصر فردا با برگزاری یک مراسم باشکوهی ورزشکاران المپیکی این استان برای شرکت در مسابقات المپیک 2012 لندن بدرقه می‌شوند.

المپیکی‌های چهارمحال و بختیاری بدرقه می‌شوند

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به درخشش ورزشکاران دوومیدانی‌کار این استان در مسابقات انتخابی المپیک لندن اظهار داشت: در المپیک 2012 لندن سه نفر از دوومیدانی‌کاران استان چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

وی افزود: سجاد مرادی، روح‌الله عسگری و محمد ارزنده در رشته‌های دوومیدانی نمایندگان دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری در المپیک 2012 لندن هستند.

کرمی بیان داشت: آیین بدرقه این ورزشکاران با حضور مسئولان ورزشی، مسئولان استانی و خانواده‌های ورزشکاران در پارک لاله شهرکرد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزشکاران این استان از آمادگی مطلوبی برای شرکت در مسابقات المپیک برخوردار هستند، گفت: سجاد مرادی نخستین دونده ایرانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک لندن 2012 شد.

وی ادامه داد: روح‌الله عسگری ضمن شکستن رکورد ایران در دو 110 متر با مانع کشور، سهمیه A مسابقات المپیک لندن را از آن خود کرد و محمد ارزنده نیز با پرشی به طول هشت متر و 17 سانتی‌متر ضمن شکستن رکورد ایران، ورودی بازی‌های المپیک 2012 لندن را به دست آورد.

کرمی گفت: دوومیدانی‌کاران المپیکی این استان تمرینات منظم و خوبی را زیر نظر مربیان استانی و ملی خود انجام داده‌اند و در حال حاضر از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این استان برای شرکت در مسابقات المپیک 2012 لندن لحظه شماری می‌کنند، تصریح کرد: امیدوارم این ورزشکاران بتوانند در این مسابقات از حیثیت ورزش ایران و استان چهارمحال و بختیاری دفاع کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول