اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

طرح ضیافت در 52 فروشگاه و واحد صنفی زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری طرح ضیافت در 52 فروشگاه و واحد صنفی در استان زنجان خبر داد.

طرح ضیافت در 52 فروشگاه و واحد صنفی زنجان برگزار شد

علی معصومی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح ضیافت همچون سال‌های گذشته در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری طرح ضیافت در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد و افزود:‌ این نمایشگاه از فردا به مدت یک هفته در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در این نمایشگاه و واحدهای صنفی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عرضه می‌شود، افزود: مواد پروتئینی، برنج، روغن، ماهی، کنسروجات، نان، زولبیا و بامیه و مواد شوینده در این نمایشگاه و واحدهای صنفی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت نقش تاثیرگذاری در کاهش قیمت کالاها دارد، افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تنظیم بازار به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

معصومی از برگزاری طرح ضیافت در 17 فروشگاه در زنجان خبر داد و افزود: این طرح به ترتیب در شش و هشت واحد صنفی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در شش واحد صنفی شهرستان خدابنده و 9 واحد صنفی شهرستان ایجرود یادآور شد: در دو واحد صنفی شهرستان طارم و چهار واحد صنفی شهرستان ماهنشان نیز این طرح اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از بازرسی واحدهای مختلف صنفی از سوی این سازمان خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول