اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

جشن رمضان در پاکدشت با همکاری شبکه 5 برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه خودسازی نفس است.

جشن رمضان در پاکدشت با همکاری شبکه 5 برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی جشن رمضان در پاکدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام ماه‌ها متعلق به پروردگار عالمیان است، ولی خداوند متعال این ماه را مختص به خود نامیده و ما باید در این ماه سعی کنیم که لغزش‌ها و معصیت‌هایی که خواسته و نخواسته از ما سر می‌زند از خود دور سازیم و بتوانیم خود را تزکیه نفس کنیم و از انجام گناه جلوگیری کنیم و این ماه، ماه خودسازی نفس است.

فرماندار شهرستان پاکدشت از برگزاری جشن رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن رمضان توسط ادارات و نهادهای مختلف شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن رمضان با هدف احیای بهتر فرهنگ و سنت‌های حسنه اسلامی و ارائه توانمندی‌های خانواده‌های با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با فعالیت‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه پنج سازمان صدا و سیما و با حضور مسئولان، مدیران دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

مقبلی بیان داشت: دعوت دست‌اندرکاران برنامه جشن رمضان و اتوبوس سیار شبکه پنج صدا و سیما به ‌همراه مجریان آن برای اجرای برنامه و جمع‌آوری کمک به نیازمندان، برپایی غرفه‌های صنایع دستی از مددکاران کمیته امداد از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: این جشن از روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری به‌ مدت یک هفته همزمان با نماز مغرب و عشاء در محوطه پارک بانوان برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده صرف نیازمندان می‌شود.

این گزارش حاکی است، جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم جشن رمضان با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، عین‌الله تاجیک معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار و مسئولان ادارات مرتبط برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول