اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

ملت ما از تحریم‌های اقتصادی نمی‌ترسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قوا کمین کرده تا آخرین خاکریزها را در هم بشکند و نفوذ کند، گفت: ملت ما از جنگ نظامی و تحریم اقتصادی نمی‌ترسد.

ملت ما از تحریم‌های اقتصادی نمی‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در مراسم محفل انس با قرآن با اشاره به اینکه در ماه رمضان، عیار ایمان و روحیه تسلیم انسان بالا می‌رود، اظهار کرد: در واقع رمضان، ماه سازندگی انسان و سوزندگی گناهان است.

وی تصریح کرد: بعد سوزندگی ماه رمضان به معنای از بین‌رفتن و ریشه‌کن شدن گناهان است.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: ماه رمضان از آن جهت ماه سازندگی است که انسان در این ماه در مکتب انسان‌سازی اسلام قرار می‌گیرد.

وی ماه رمضان را سازنده جان، فکر، دل و روح انسان دانست و افزود: خداوند در این ماه به دلیل ارتباط بیشتر انسان با قرآن، معنویت ویژه‌ای به او عطا می‌کند.

امام جمعه بجنورد به ارتباط و مأنوس‌شدن انسان با قرآن و مفاهیم ارزشمند آن در ماه رمضان تأکید کرد و گفت: هر چه بیشتر در این ماه با قرآن مأنوس باشیم، پرونده معنوی و صندوق ذخیره الهی ما بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بهار به معنای طراوت، رشد، سرسبزی و بالندگی است، تصریح کرد: اگر ماه رمضان بهار قرآن است، باید نشاط معنوی و طراوت روحی ما نیز بیشتر شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی ارتقاء سعه وجودی انسان را یکی از فواید ماه مبارک رمضان دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی و استفاده درست از ایام این ماه، ظرفیت وجودی و شخصیت معنوی خود را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان یک دوره آموزش یک ماهه برای به‌کارگیری آن در مابقی ماه‌های سال است، افزود: آموزش این ماه، مقدمه‌ای برای حضور در صحنه عبودیت و کلاس رب‌العالمین و نبرد با شیطان است.

امام جمعه بجنورد ماه رمضان را سکوی پرشی به سوی معنویت برشمرد و اظهار کرد: اگر کسی این ماه و شب لیلةالقدر را به معنای واقعی آن درک کند، خداوند به اندازه یک عمر به او فیض الهی عطا می‌کند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان عیار ایمان و روحیه تسلیم انسان بالا می‌رود، گفت: ما از غدیر شروع کردیم و راه را تا ظهور و استقرار دولت منجی عالم بشریت به پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول