اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چالوس:

5 واحد صنفی هنجارشکن در چالوس پلمب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چالوس گفت: پنج واحد صنفی متخلف که در ماه رمضان هنجارشکنی کرده بودند، پلمب شدند.

5 واحد صنفی هنجارشکن در چالوس پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی‌حسین حسین‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به متخلفان و تظاهرکنندگان به روزه‌خواری در سطح شهرستان چالوس افزود: در همین راستا پنج واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط ماه مبارک رمضان پلمب شد.

وی اظهار داشت: در طول این ماه به 40 واحد پذیرایی در جاده کندوان و جاده کناره برای رفاه حال مسافران مجوز فعالیت با رعایت پوشش شیشه‌ها داده شده است و از فعالیت رستوران‌های داخل شهر جلوگیری به عمل آمده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: تنها دو آشپزخانه داخل شهر آن هم برای ارسال غذا به خانه‌ها مجاز به فعالیت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از ارشاد و تذکر چهره به چهره ماموران خانم آموزش دیده در این باره خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات ارشادی در این بخش 13 درصد کاهش دستگیری را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی چالوس همچنین از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده از ازاذل و اوباش در چالوس یاد کرد و بیان داشت: در همین راستا در آخرین عملیات صورت گرفته شش نفر از ازاذل و اوباش یکی از محله‌های شهری چالوس که در موارد نزاع و درگیری، اذیت و آزار شهروندان، توزیع مواد مخدر و...نقش داشتند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که از این تعداد یک نفر خانم بوده است.

وی همچنین از کاهش 68 درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: در چهار ماهه اخیر 13 هزار و 810 برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شد و 300 دستگاه خودرو و 840 دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.

حسین‌نژاد از ارتقای امکانات و خدمات راهنمایی و رانندگی چالوس در صدور گواهینامه، شماره‌گذاری خودرو، معاینات فنی و...خبر داد.

وی همچنین در پاسخ به چرایی عدم استقرار کلانتری هچیرود با توجه به تصویب ایجاد این کلانتری آن را به دلیل عدم در اختیار قراردادن ساختمان مناسب برای این کار بیان کرد.

فرمانده انتظامی چالوس همچنین از دستگیری چهار باند توزیع مواد مخدر در شهرستان خبر داد.

وی اذعان داشت: یک باند سرقت کابل‌های شبکه برق سراسری که از شرق استان بودند و مبادرت به دزدی کابل برق در سطح شهر و روستاهای شهرستان چالوس می‌کردند نیز دستگیر شدند که دو نفر بومی نیز با آنها همدستی داشتند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در چهار ماهه اول سال جاری بیش از یک‌هزار و 400 دستگیری در بخش‌های مختلف داشتیم که از این تعداد 200 نفر افغانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تنها یک غریق دریا در شهرستان چالوس داشته‌ایم، بیان داشت: دو غریق در رودخانه و یک غریق در دریاچه ولشت نیز جزء آمار غریق شهرستان هستند.

رئیس پلیس چالوس همچنین از فعالیت سه کمپ ترک اعتیاد مجاز در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: دو کمپ دیگر در حال تکمیل پرونده هستند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول