اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد

خدمات‌رسانی 9 بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهداشت و درمان نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت با 9 بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی به مردم و کارکنان صنعت نفت خدمات‌رسانی می‌کند.

خدمات‌رسانی 9 بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهداشت و درمان نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمدجواد کیان شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی مناسب به مردم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت طی چند سال اخیر علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت، خدمات متنوع و ارزنده‌ای را نیز به مردم بومی و پیرامونی مناطق عملیاتی صنعت نفت ارائه کرده و امیدوار هستیم روزبه‌روز این خدمات گسترش یابد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خاطر نشان کرد: انجام معاینه‌های دوره‌ای کارکنان و خانواده‌های آنها در واقع از خدمات مهم و ویژه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است و تلاش زیادی برای افزایش سطح کیفی خدمات انجام می‌دهیم.

کیان تصریح کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با 9 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی به خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم می‌پردازد.

وی اضافه کرد: 20 مرکز دی‌کلینیک و پلی‌کلینیک تخصصی و 67 مرکز بهداشت و درمان خانواده و 73 مرکز طب صنعتی نیز از جمله مراکزی است که خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می‌کنند.

کیان اذعان داشت: بهبود خدمات بهداشتی و رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین اولویت این سازمان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز گفت: بهداشت و درمان نفت بوشهر با 33 مرکز بهداشتی و یک بیمارستان مجهز به مردم بومی استان و مردم استان فارس خدمات لازم را ارائه می‌کند.

مهرداد حسین‌زاده بیان کرد: 30 درصد از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان توحید جم در بخش‌های بستری و اتاق عمل و زایشگاه را شهروندان جنوب استان فارس(لامرد، مهر،گله‌دار و...) تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول