اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت فارسان خبر داد

پلمب یک کارگاه شیرینی‌پزی غیر‌بهداشتی در فارسان‌

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت فارسان از پلمب یک کارگاه شیرینی‌پزی در این شهرستان خبر داد.

پلمب یک کارگاه شیرینی‌پزی غیر‌بهداشتی در فارسان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حافظ امینی بعد از ظهر امروز در بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از آلودگی مواد غذایی در ماه مبارک رمضان یک باب کارگاه شیرینی‌پزی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

وی افزود: پلمب این کارگاه شیرینی‌پزی در شهرستان فارسان با همکاری نیروی انتظامی و بازرسان بهداشت محیط شبکه انجام گرفته است.

وی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را اصلی‌ترین وظیفه بازرسان برشمرد و گفت: تاکنون بازرسان اصناف و بازرسان و کارشناسان سازمان بهداشت این شهرستان تلاش مضاعفی را در زمینه نظارت که یکی از مهم‌ترین ارکان تنظیم بازار است، انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت فارسان تاکید کرد: برهمین اساس لازم است تا شهروندان برای جلوگیری از سودجویی متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را حضوری یا به صورت تلفنی به شماره 7229589 اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام گیرد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس بازرسان به‌صورت منسجم و هماهنگ بر نحوه عملکرد تمام واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح این شهرستان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

در سطح بازار این شهرستان کارشناسان شبکه بهداشت نیز به صورت دقیق بر کار تهیه زولبیا و شیرینی نظارت می‌کنند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

امینی بیان داشت: تمام واحدهای صنفی مکلف هستند موارد بهداشتی را در کارگاه‌ها و مغازه‌های خود رعایت کنند در غیر این صورت مغازه‌های آن‌ها توسط شبکه بهداشت این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول