اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

وزیر بهداشت در مازندران 8 پروژه افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هشت پروژه به ارزش 2 میلیارد و 110 میلیون تومان همزمان با حضور وزیر بهداشت در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وزیر بهداشت در مازندران 8 پروژه افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین رنجبران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری برنامه‌های افتتاحی سفر فردای وزیر بهداشت به مازندران را تشریح کرد.

وی افتتاح موسسه تحقیقاتی جانوران و حیوانات آزمایشگاهی با اعتبار 600 میلیون تومان را یکی از این پروژه‌ها  نام برد و افزود: این موسسه در دو طبقه با متراژ 720 مترمربع به منظور انجام فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی برای دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری احداث شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

این مسئول به بهره‌برداری از پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای در این مجتمع با 150 مترمربع مساحت و صرف  50 میلیون تومان هزینه اشاره و تصریح کرد: اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در یک هزار مترمربع با صرف 400 میلیون تومان اعتبار تعمیر، توسعه و بهینه‌سازی شده که توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج ساری در 600 مترمربع با صرف هزینه 550 میلیون تومان در خیابان سلمان فارسی ساری نیز افتتاح می‌شود، اظهار داشت: طرح پزشک خانواده شهری از این مرکز رسما آغاز به کار می‌کند.

رنجبران با بیان اینکه فضای این مرکز در سه طبقه ساخته شده است، گفت: طبقه زیرین این ساختمان به مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج، طبقات دیگر به مرکز ژنتیک (PND) و آزمایشگاه اختصاص یافته است.

وی مرکز  PNDرا نخستین مرکز ژنتیک در مازندران نام برد و اظهار داشت: در حال حاضر فضای ساختمای این مرکز آماده شده و برای تجهیز آن به دو  میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر متقاضیان این بخش به تهران مراجعه می‌کنند، گفت: با بهره‌برداری از مرکز ژنتیک، مراجعه به پایتخت کاهش می‌یابد.

رنجبران به راه‌اندازی داروخانه 13 آبان  و پایگاه اورژانس 115 آل یاسین در خیابان فلسطین ساری اهدایی حاج محمد تقی پارسایی به متراژ 150 مترمربع به ارزش 50 میلیون تومان همزمان با ورود وزیر بهداشت به مازندران اشاره و تصریح کرد: افتتاح مرکز فانتوم( آزمایشگاه تخصصی دندانپزشکی) در کلینیک دندانپزشکی مجتمع تخصصی طوبی با 26 یونیت دندانپزشکی نیز در روز پنجشنبه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این مرکز در 900 مترمربع با صرف 400 میلیون تومان اعتبار ایجاد شده است.

رنجبران با بیان راه‌اندازی آخرین خانه بهداشت در مازندران گفت: این مرکز در 110 مترمربع و با صرف 60 میلیون تومان هزینه در روستای پنبه‌چوله ساری ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: همزمان با بهره‌برداری از این خانه بهداشت، جشن اتمام خانه‌های بهداشت در استان برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول