اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

مردم با تحریم‌ها از آرمان‌های انقلاب دست برنمی‌دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا گفت: ملت ایران با پیروی از رهبر خود رشته تحریم‌ها را پنبه می‌کند و از آرمان‌های انقلاب دست برنمی‌دارد.

مردم با تحریم‌ها از آرمان‌های انقلاب دست برنمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دنا ضمن دعوت به تقوی و دوری از گناه بیان کرد: از ماه پر خیر و برکت رمضان به نحو احسن استفاده کنیم و از فیوضات این ماه بهره کافی را ببریم.

امام جمعه دنا این ماه را ماه اثرگذار برای تمرین تقوی دانست و گفت: اگر در این یک ماه توانستیم خودمان و نفس خود را کنترل کنیم در 11 ماه دیگر نیز می‌توانیم بر نفس خود غالب شویم.

خطیب جمعه دنا در ادامه بحث‌های مهدویت به دینداری در آخرالزمان پرداخت و گفت: در روایتی از نبی مکرم اسلام آمده که در آخرالزمان دینداری مثل گرفتن آتش در دست است چه مصیبتی بر مردم فرود می‌آید که در آخر‌الزمان نتیجه دین‌داری به این صورت است.

قاسم‌زاده افزود: در آخرالزمان اسلام غریب می‌ماند همان‌طور که در صدر اسلام غریب بود چرا که پیامبر خدا(ص) چه شکنجه‌ها کشید تا دین اسلام به این صورت به دست ما برسد.

وی عنوان کرد: اولین دلیلی که دین در آخر‌الزمان کمرنگ می‌شود تخریب و کم‌رنگ کردن آموزه‌های دینی است که فرقه‌های مختلف به وجود می‌آید و هیچ رنگ و بویی از حقیقت ندارند.

امام جمعه دنا با اشاره به بدحجابی در جامعه امروزی گفت: حجابی که بعضی از زنان دارند و لباس‌های زننده‌ای که به تن دارند به قدری زننده است که وقتی در مورد این پوشش از آن‌ها سؤال می‌شود خود را تبرئه می‌کنند.

وی با طرح این سؤال که چرا این‌ها با دین بازی می‌کنند، تصریح کرد: وجود غول‌های ارتباط جمعی، سایت‌ها و ماهواره‌ها و شبکه‌های اطلاعاتی که هر کدام به نوعی به تخریب چهره اسلام می‌پردازند باعث این مسائل می‌شود. 

خطیب جمعه دنا اظهار داشت: سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون بر علیه اسلام می‌نویسند و به طور ماهرانه‌ای ارزش‌ها را تخریب می‌کنند.

وی به دیدار کارگزاران نظام با رهبری اشاره کرد و گفت: تمام صحبت‌های رهبر عزیز هر کدام یک کلاس درس است.

قاسم‌زاده عنوان کرد: دشمن شب و روز می‌نشیند تا توطئه‌ای علیه ملت ایران ایجاد کند اما با یک صحبت ولی امر مسلمین تمام رشته‌های آن‌ها پنبه می‌شود.

وی به واقعیت‌های موجود در جامعه و جهان و لغزش‌هایی که بر سر این حقایق است اشاره کرد و گفت: راه ملت ایران باز است و مسیر اصلی خود را طی می‌کند.

قاسم‌زاده هدف اصلی دشمنان را فشار اقتصادی بر مردم برای بازگشت از آرمان‌ها دانست و ابراز داشت: دشمن فکر می‌کند اگر فشار اقتصادی بیاورد مردم بی‌اعتقاد می‌شوند که خیالی باطل است.

امام جمعه دنا افزود: مسئولین با توجه به این واقعیت در تنظیم بازار دقت کافی داشته باشند و با وحدت و همدلی مردم و مسئولین منویات رهبری را جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول