اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

جامعه اسلامی باید بستر احیای زکات را آماده کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد گفت: در جامعه اسلامی حاکمیت وظیفه دارد بستر و زمینه اقامه نماز و گرفتن زکات را فراهم کند.

جامعه اسلامی باید بستر احیای زکات را آماده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ظهر امروز در گردهمایی روحانیون احیای زکات این شهرستان که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، بیان داشت: شما روحانیون باید با آمادگی کامل در ماه مبارک رمضان باشید تا حرف خداوند، پیامبر و ائمه را در بالای منبر برای مردم ابلاغ کنید.

امام جمعه محمودآباد با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد و تبلیغات اسلامی محمودآباد خطاب به روحانیون تصریح کرد: در قرآن همواره در کنار نماز، زکات هم مطرح شده بدین معنی که در جامعه اسلامی حاکمیت وظیفه دارد بستر و زمینه اقامه نماز و گرفتن زکات را فراهم کند.

اسماعیلی یادآور شد: شما روحانیون با بیانات خود مردم را ترغیب کنید تا زکات مستحبی و واجب خود را پرداخت کنند.

این مسئول روحانیون را امین نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: شما در لباس روحانیت به عنوان سرباز نظام انجام وظیفه دارید و باید در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "انقلاب ما در پیچ تاریخی قرار دارد"، تصریح کرد: اسلام‌خواهی به طرف جهانی شدن می‌رود و دشمن تمام اهتمام خود را برای ناکارآمد جلوه دادن اسلام و به ویژه شیعه به کار گرفته است و امروز شاهد هستیم که تمام دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار به طور مشترک علیه ما کار می‌کنند.

امام جمعه محمودآباد در پایان اذعان داشت: ما به عنوان سرباز انقلاب که مردم از ما توقع دارند باید طوری در میدان باشیم تا انقلاب ضربه نخورد که در این صورت اسلام ضربه می‌خورد.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول