اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری:

300 پزشک در چهارمحال و بختیاری پزشک خانواده می‎شوند

خبرگزاری فارس: معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 194 پزشک عمومی و 106 پزشک متخصص برای شرکت در طرح پزشک خانواده در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

300 پزشک در چهارمحال و بختیاری پزشک خانواده می‎شوند

جواد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به دنبال فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم به منظور اجرای طرح پزشک خانواده تاکنون پزشکان عمومی و متخصص این استان همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون تعدادی از پزشکان سطح یک در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، اردل، فارسان و کیار معرفی شده‌اند.

حیدری تعداد پزشکان معرفی شده در شهرستان شهرکرد را 123 نفر برشمرد و گفت: در شهرستان لردگان چهار پزشک، در شهرستان بروجن 46 پزشک، در شهرستان اردل سه پزشک، در شهرستان فارسان 16 پزشک و در شهرستان کیار نیز دو پزشک تاکنون معرفی شده‌اند.

معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 106 پزشک متخصص در بخش‌های مختلف در راستای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، این در حالی است که همچنان امکان اضافه شدن تعداد پزشکان متخصص دیگر نیز وجود دارد.

وی با اشاره به نحوه استفاده مردم از این طرح، گفت: با پایان انعقاد قرارداد با پزشکان ظرف یک ماه مردم می‌توانند پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: افرادی که چندین دفترچه بیمه دارند باید تنها از یک دفترچه برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده استفاده کنند و مابقی دفترچه‌ها بلااستفاده خواهد بود، چراکه تنها یک دفترچه در سیستم ثبت شده و همان معیار شناخت بیمار خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات فراروی اجرای این طرح، گفت: با توجه به اینکه این طرح برای نخستین بار است که مقرر شده در سطح وسیعی در سراسر کشور اجرا شود، طبیعی است کمی تردید و نگرانی را در بین پزشکان ایجاد کند، به طوری که هم‌اکنون پزشکان نسبت به نحوه پرداخت‌ها و چگونگی ویزیت بیماران اعتراض دارند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول