اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

نمایشگاه عملکرد 7 ساله دولت در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان گفت: نمایشگاهی از عملکرد هفت ساله دولت‌های نهم و دهم همزمان با هفته دولت در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه عملکرد 7 ساله دولت در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت از تاریخ دوم تا هشتم شهریور در زنجان اظهار داشت: معرفی دستاوردهای دولت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی کمک به تحقق شعار سال و کمک به نهضت کشاورزی را در سال جاری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه در هفته دولت اعلام کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان اطلاع‌رسانی از نتایج سفرهای استانی هیئت دولت را دیگر هدف تعریف شده نمایشگاه پیش‌بینی شده برای هفته دولت در زنجان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه عملکرد دولت‌های نهم و دهم در زنجان امکان ملاقات‌های مردمی برای مسئولان نیز فراهم می‌شود.

اسماعیلی تقدیر از برترین‌های جشنواره شهید رجایی را از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای پیش‌بینی شده در نمایشگاه هفته دولت اعلام کرد.

وی کاسپین را محل برگزاری نمایشگاه عملکرد دولت در زنجان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه در وسعت 6 هزار و 500 متری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان تصریح کرد: 5 هزار متر از نمایشگاه پیش‌بینی شده برای هفته دولت مسقف و یک هزار و 500 مترمربع در محیط آزاد است.

وی از در نظر گرفته شدن 14 کمیته برای برگزاری نمایشگاه عملکرد دولت در زنجان خبر داد و گفت: ارگان‌های مختلف دبیری کمیته‌های مربوط به خود را در این نمایشگاه بر عهده دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول