اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

15 درصد محصولات کشاورزی همدان در شهرستان بهار تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: در حال حاضر 15 درصد محصولات کشاورزی استان در شهرستان بهار تولید می‌شود که به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این بخش شود.

15 درصد محصولات کشاورزی همدان در شهرستان بهار تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار قطب کشاورزی استان است و دارای ظرفیت‌های بسیاری در ارتباط با تولید محصولات کشاورزی است.

وی گفت: شهرستان بهار در تولید محصولات گوناگون همچون سیر، سیب زمینی و آلو رتبه نخست استان همدان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: در حال حاضر 15 درصد محصولات کشاورزی استان در شهرستان بهار تولید می‌شود که به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این بخش شود.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم داده تا کشاورزان را کمک کنیم، اظهار داشت: کشاورزان نیز در راستای سیاست دولت حرکت کنند.

گلکارزاده افزود: کشت‌های جایگزین باید در شهرستان رونق یابد تا شهرستان از تک‌محصولی خارج شود و کشاورزی آن رونق بیشتری بگیرد.

 مدیر جهاد کشاورزی بهار نیز اضافه کرد: 697 هکتار از اراضی شهرستان بهار زیر کشت محصول سیر است که تاکنون 90 درصد محصول برداشت شده است.

حبیب‌الله مظاهری افزود: همچنین 7 هزار و 200 هکتار از اراضی شهرستان بهار زیر پوشش کشت سیب زمینی است که پیش‌بینی می‌شود 300 هزار تن محصول از اراضی برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 40 درصد این محصول برداشت شده و با رایزنی‌های صورت گرفته به کشورهای همجوار در حال صادرات است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول