اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی قزوین خبر داد

احداث اورژانس اجتماعی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین از فعالیت اورژانس اجتماعی 123 در استان قزوین خبر داد.

احداث اورژانس اجتماعی در قزوین

رسول سیدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین سومین استان در زمینه احداث اورژانس اجتماعی در کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اورژانس اجتماعی با چهار خودروی ون در سطح استان قزوین مشغول به کار است که در این خودروها مشاور حقوقی، روانشناس و مددکار اجتماعی حضور دارند و بخشی از وظیفه آنها بررسی آسیب‌های اجتماعی، روانی و جلوگیری از کودک‌آزاری است.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین با اشاره به دانشگاه علمی کاربردی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه تخصصی برای تربیت نسل‌های بعد در سازمان بهزیستی است.

برگزاری طرح ضیافت الهی و ضیافت مهر در ماه رمضان

سیدی‌فر با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی و ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان در استان قزوین یاد‌آور شد: هر ساله طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال با همکاری شبکه دو سیما طرح ضیافت مهر را نیز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: سازمان بهزیستی استان قزوین در ماه مبارک رمضان هر شب به خانه یک مددجو رفته و در همان شب بزرگ‌ترین مشکل آن خانواده را حل می‌کند، همچنین این سازمان سفره افطاری را برای 1600 نفر مددجو پهن خواهد کرد.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی استان قزوین در خصوص کمک‌های مردمی به سازمان بهزیستی این استان تصریح کرد: منابع سازمان بهزیستی استان قزوین بسیار محدود است و اگر کمک‌های مردمی نباشد منابع موجود در سازمان بهزیستی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مددجویان باشد.

سیدی‌فر در خاتمه اذعان کرد: وظیفه اصلی سازمان بهزیستی ایجاد چتر رفاهی برای جامعه هدف خود است که با هدف محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیاام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول