اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا:

تربیت دینی مهم‌ترین هدف مدارس قرآنی است

خبرگزای فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف گسترش مدارس قرآنی در کشور است.

تربیت دینی مهم‌ترین هدف مدارس قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه مدارس قرآنی در کشور از سیاست‌های بسیار مهم وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: تعالیم بلند قرآن کریم امروز به‌ عنوان راهنما و مشاوری قوی برای تمام انسان‌ها و به ‌ویژه مسلمانان است و تمام مردم وظیفه دارند تا با تمسک به آیات قرآن کریم زمینه را برای سعادت‌مندی و عاقبت به‌خیری خویش فراهم کنند.

مدیر آموزش پرورش شهرستان بویین زهرا هدف از اجرای طرح‌های هجرت در کشور را آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ خدمات‌رسانی به محرومان و افراد بی‌بضاعت عنوان کرد و افزود: حضور جهاد‌گران جوان در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی در روستاها و نقاط دور‌افتاده کشور نشان‌دهنده عزم و اراده بلند آنان برای توسعه و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت تولید آثار فرهنگی و دینی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی برای نوجوانان تصریح کرد: امروز خطر تهاجم ضدفرهنگی دشمنان بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود و تمام مردم باید برای جلوگیری از نفود دشمنان در دل و اندیشه‌های دانش‌آموزان تلاش و ایستادگی کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مدارس قرآنی به تربیت دانش‌آموزان برجسته و توانمند دینی می‌پردازند، عنوان کرد: تربیت و تعالیم انسانی همان چیزی است که برای هر جامعه‌ای نیاز بوده و در کشور ما نیز امروز ضرورت آن به خوبی احساس می‌شود.

رجبی‌سگزآبادی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بیان کرد: برگزاری جشن قرآن در مدارس، تولید بسته‌های فرهنگی و قرآنی ویژه و توزیع آنها در بین دانش‌آموزان، برپایی دوره‌های مختلف تحصیلی، بازدید از طرح‌های فرهنگی در مدارس و نیز دیدار با نخبگان دانش‌آموز گوشه‌ای از برنامه‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره در سال گذشته بوده که بسیار نیز مورد رضایت واقع شده است.

وی اعلام کرد: در روز‌های آتی نیز قرار است محافل مختلف انس با قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی و هنری این شهرستان با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا برگزار شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول