اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خواستار شد

راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به هجمه‌های استکبار و صهیونیسم علیه دنیای اسلام، راهپیمایی روز قدس امسال قطعا باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر پنج‌شنبه در نشست کارگروه فرهنگ شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: امروزه همه صاحب‌نظران بر کارکردها و جایگاه ویژه فرهنگ تأکید دارند و هر روز که جلوتر می‌رویم کارکردهای جدیدی به مقوله فرهنگ افزوده می‌شود.

فرماندار کهگیلویه رفع نابهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی را در گرو اولویت دادن به کار فرهنگی دانست و ابراز داشت: در دنیای کنونی که بشر گرفتار آسیب‌ها و پیامدهای توسعه و پیشرفت صنعتی شده، بازگشت به مسائل فرهنگی و کمک گرفتن از فرهنگ اصیل دینی برای تصحیح حرکت‌های جامعه بشری اجتناب‌ناپذیر است.

رضایی، مغز و جوهره اصلی کارهای فرهنگی را آموز‌ه‌های دینی عنوان و خاطرنشان کرد: عملکرد ما باید منبعث و حول محور آموزه‌های دینی باشد.

وی بستر و اساس کار فرهنگی را تبلیغ دانست و تصریح کرد: اگر تبلیغات صحیح انجام گیرد شاهد تاثیرگذاری دو چندان کارهای فرهنگی خواهیم بود در غیر این صورت به درهای بسته خواهیم خورد و جز اتلاف وقت و انرژی چیزی عایدمان نخواهد شد.

مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، ولادت امام حسن(ع) و روز قدس تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها و نهادها باید با تمام توان برای اجرای برنامه‌های ویژه این ایام ورود پیدا کنند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه روز قدس امسال دارای اهمیت ویژه‌ای است، ابراز داشت: دلیل اهمیت ویژه روز قدس امسال این است که جبهه‌گیری بسیاری از کشورهایی که تاکنون سیاست دو پهلو و نامشخصی در مورد قضیه فلسطین داشتند بر همگان هویدا شده است.

فرماندار کهگیلویه افزود: اگر نگاه انسانی و اسلامی به روز قدس داشته باشیم اهمیت این روز از لحاظ اجتماعی و سیاسی بروز و نمود بیشتری خواهد داشت.

رضایی ابراز داشت: روز قدس باید با شکوه هر چه تمام‌تر و با حضور طیف‌های مختلف انجام پذیرد و این می‌طلبد که دستگاه‌ها با تمام ابزار و امکانات در این روز در کنار مردم باشند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول