اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری:

روز قدس نماد اتحاد ملت‌های مسلمان است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مسلمانان جهان با شرکت میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و وحدت را به جهانیان اثبات کنند.

روز قدس نماد اتحاد ملت‌های مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی این سازمان برای روز جهانی قدس با دعوت از آحاد مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به منظور حمایت از آزادیخواهان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: تیم‌های پزشکی این سازمان در سراسر این استان همراه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خواهند بود.

وی از آمادگی کانون‌های 11 گانه بسیج جامعه پزشکی این استان برای شرکت در مراسم این روز تاریخی که یادگار معمار کبیر انقلاب است، خبر داد و افزود: این کانون‌ها با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را در اقصی نقاط جهان به ویژه در اراضی اشغالی محکوم کرده‌اند.

اسحاقی بیان کرد: برپایی پایگاه سنجش سلامت در روز جهانی قدس در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و خدمات‌رسانی به امت حزب‌الله و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و نماز دشمن‌شکن جمعه از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی این استان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد است.

اسحاقی انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را از تصمیم‌های حکیمانه امام راحل دانست و گفت: این تصمیم حکیمانه که خداوند به ذهن امام (ره) القا کرد با هدف پیروزی اسلام و مسلمین و نابودی کامل رژیم صهیونیستی از سوی امام خمینی (ره) انجام گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری به گسترش و توسعه این راهپیمایی عظیم در دیگر کشورهای مسلمان جهان اشاره کرد و گفت: ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به این حرکت عظیم پیوسته و با این راهپیمایی، انزجار خود را از نظام سلطه نشان می‌دهند.

اسحاقی جهانی کردن وحدت مسلمانان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: تبیین ابعاد اثرگذاری روز قدس در تضعیف رژیم اشغالگر، افزایش آگاهی جهان نسبت به ماهیت رژیم صهیونیستی، تقویت روحیه امید در مردم بی‌دفاع فلسطین، جلوگیری از تفرقه و اختلاف و اعلام انزجار از مستکبران جهان از دیگر اهداف این روز است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول