اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

هشتمین دوره مسابقات آموزشی تبلیغی قرائت قرآن پایان یافت

خبرگزاری فارس: با برپایی مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات آموزشی تبلیغی قرائت قرآن کریم و اجرای سومین همایش تجلیل از طرح و برنامه‌های نمونه فرهنگی جوانان محلات اردبیل نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

هشتمین دوره مسابقات آموزشی تبلیغی قرائت قرآن پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات در گروه ورزشکاران و در رشته صوت و لحن و همچنین قرائت مرتضی فتحی، محسن درخشان و سعید عروج‌زاده به عنوان نفرات برتر تجلیل شدند.

در گروه بالای 18 سال این رشته نیز از محمد رضایی، سجاد بدری‌خانی و بهزاد ایرانپور به عنوان نفرات برگزیده تجلیل شد.

همچنین در رشته قرائت ورزشکاران زیر 18 سال از محمد اسماعیلی، مجتبی محمودی، رضا قهرمانی و در گروه سنی بالای 18 سال از عبدالله فرد، مرتضی یوسفی و سجاد حقیقی به عنوان نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز و هدایایی تجلیل شد.

در رشته قرائت دانشجویان نیز ناصر پورعباس، هادی محمدخانی و مرتضی باغبانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. در همین گروه و در رشته مفاهیم نیز از دانشجویان رسول تمجیدی، پرویز پرویزی و طاها سرتاجی به عنوان منتخبان و در رشته مداحان نیز از مهدی فرزامی، امید آدمیت و مسلم پیلتن به عنوان نفرات برتر محلات 13 گانه تجلیل شد.

در ادامه از اعضای 12 تیم ورزشی که در مباحث فرهنگی در محلات مختلف فعال بوده و همچنین سه نفر از جوانان برتر حوزه فرهنگی و قرآنی محلات 13 گانه تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول