مجید آقازاده امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور صرفهجویی در هزینههای شرکت آب و فاضلاب شهری استان ساختار واحدهای فنآوری و تولیدی در کارگروه مهندسی مجدد قرار گرفته است.
وی با اشاره به اصلاح ساختارهای موجود در این زمینه، تصریح کرد: از محل هدفمندسازی یارانهها نیز 58 میلیارد ریال صرفهجویی در این شرکت داریم و با توجه به خدمات واحدهای امدادی، رضایتمندی 85 درصدی مشترکان آب و فاضلاب استان را در این زمینه شاهد هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی خاطرنشان کرد: تیر ماه امسال نظرسنجی و پیگیری موردی به صورت تصادفی از مشترکانی که جهت گزارش اتفاقات شبکه و انشعابات با سامانه 122 تماس گرفتهاند، انجام گرفته است.
آقازاده گفت: میزان رضایتمندی مشترکان از ارائه خدمات امدادی اعم از حضور به موقع اکیپ در محل حادثه، نحوه برخورد با مشترکان، ارائه گزارشات صحیح به سر اکیپ امدادی و رفع صحیح حادثه روی هم رفته 85 درصد بود.
وی با اشاره به آمار اپراتورهای سامانه 122، ادامه داد: تیر ماه امسال اپراتورهای سامانه 122 به 39 هزار و 279 مورد تماس مشترکین در سطح استان آذربایجانغربی پاسخگو بودند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی اظهار داشت: این اپراتورها در مراکز پاسخگویی سهگانه استان در ستاد شرکت، شرکت خوی و امور مهاباد مستقر هستند.
آقازاده افزود: در این راستا 39 هزار و 279 مورد تماس مشترکان پروندهسازی شده و برای رسیدگی به واحدهای مربوطه ارسال گردیده است.
وی اعلام کرد: از این تعداد پرونده متشکله 6 هزار و 984 مورد پرونده اتفاق، 31 هزار و 801 مورد پرونده اطلاعرسانی و متفرقه و 494 مورد پرونده پیشنهاد، انتقاد و شکایت در سامانه 122 در سال جاری ثبت شده است.
انتهای پیام/ل20/ض1002