اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اعلام کرد

2 میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های بخش آب آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با مهندسی مجدد چاه‌های آب 2 میلیارد و 247 میلیون ریال صرفه‌جویی در بخش آب آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

2 میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های بخش آب آذربایجان‌غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان ساختار واحدهای فن‌آوری و تولیدی در کارگروه مهندسی مجدد قرار گرفته است.

وی با اشاره به اصلاح ساختارهای موجود در این زمینه، تصریح کرد: از محل هدفمندسازی یارانه‌ها نیز 58 میلیارد ریال صرفه‌جویی در این شرکت داریم و با توجه به خدمات واحدهای امدادی، رضایتمندی 85 درصدی مشترکان آب و فاضلاب استان را در این زمینه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تیر ماه امسال نظرسنجی و پیگیری موردی به صورت تصادفی از مشترکانی که جهت گزارش اتفاقات شبکه و انشعابات با سامانه 122 تماس گرفته‌اند، انجام گرفته است.

آقازاده گفت: میزان رضایتمندی مشترکان از ارائه خدمات امدادی اعم از حضور به موقع اکیپ در محل حادثه، نحوه برخورد با مشترکان، ارائه گزارشات صحیح به سر اکیپ امدادی و رفع صحیح حادثه روی هم رفته 85 درصد بود.

وی با اشاره به آمار اپراتورهای سامانه 122، ادامه داد: تیر ماه امسال اپراتورهای سامانه 122 به 39 هزار و 279 مورد تماس مشترکین در سطح استان آذربایجان‌غربی پاسخگو بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این اپراتورها در مراکز پاسخگویی سه‌گانه استان در ستاد شرکت، شرکت خوی و امور مهاباد مستقر هستند.

آقازاده افزود: در این راستا 39 هزار و 279 مورد تماس مشترکان پرونده‌سازی شده و برای رسیدگی به واحدهای مربوطه ارسال گردیده است.

وی اعلام کرد: از این تعداد پرونده متشکله 6 هزار و 984 مورد پرونده اتفاق، 31 هزار و 801 مورد پرونده اطلاع‌رسانی و متفرقه و 494 مورد پرونده پیشنهاد، انتقاد و شکایت در سامانه 122 در سال جاری ثبت شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول