اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت بویین زهرا:

مراکز بهداشت روستایی بویین زهرا نوسازی و تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا از آغاز نوسازی و تجهییز مراکز بهداشت روستایی این شهرستان خبر داد.

مراکز بهداشت روستایی بویین زهرا نوسازی و تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا در استان قزوین، محمد‌مهدی طائفی صبح امروز در جلسه توسعه بهداشت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه و گسترش امور بهداشتی در روستاها و نقاط دور افتاده استان‌های کشور از سیاست‌های مهم و اجتناب‌ناپذیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، اظهار داشت: مسئولان آن وزراتخانه تلاش می‌کنند تا با تعامل بیشتر با مسئولان و به‌ویژه شهروندان شبکه بهداشتی و درمانی را در سطح روستاهای کشور توسعه دهند.

مدیر شبکه بهداشت، درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه انجام برنامه‌ و فعالیت‌های حوزه بهداشت در کشور اعتبار ویژه‌ای را می‌طلبد، گفت: دولت و نهاد‌های دیگر باید با عنایت به این امر همواره در طول سال مشوق و پشتیبان مسئولان بهداشت و درمان بوده و آنان را در رسیدن به اهداف و برنامه‌های پزشکی و بهداشتی مورد نظر یاری کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مختلف بهداشت در روستاها و مناطق دور افتاده شهرستان بویین زهرا، بازدید و سرکشی از اماکن فروش مواد غذایی و بهداشتی، برگزاری سمینار آشنایی با علوم و فنون بهداشت در خانواده، تهیه و توزیع ویژه‌نامه‌های سلامت در مدارس و دانشگاه‌ها و نیز دعوت از کارشناسان و اساتید مطرح پزشکی استان قزوین برای بازدید از برنامه‌های بارز و شاخص این اداره در راستای توسعه همه‌جانبه بهداشت از جمله فعالیت‌هایی به حساب می‌آید که در بخش‌های مختلف این شهرستان اجرا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم طراحی ویژه برای کاستن مشکلات بخش بهداشتی در کشور اضافه کرد: گستردگی امر بهداشت به اندازه‌ای است که هیچ یکی از افراد و اشخاص نمی‌توانند خود را جدای از این حوزه دانسته و افراد در محلات مختلف در طول روز‌های متفاوت سال با این مسئله یعنی بهداشت و سلامت روبه‌رو هستند.

طائفی عدم سیاست‌گذاری صحیح در این بخش را موجب افت فعالیت‌های مطلوب عنوان کرد و افزود: اگر مدیریت صحیح بر این بخش از سوی مسئولان صورت گیرد به طور حتم می‌توان به آینده بهداشت و سلامت در کشور امیدوار‌تر بود و برای اشاعه هر چه بیشتر آن تلاش کرد.

وی عنوان کرد: باید برای گسترش بهداشت و درمان در جامعه از تمام ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول