اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم:

ثبت احوال قم در آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی اول شد

خبرگزاری فارس: معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم از کسب رتبه نخست این اداره در پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی در بین 31 استان کشور خبر داد.

ثبت احوال قم در آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی اول شد

جواد ادیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کسب رتبه نخست اداره کل ثبت احوال استان قم در بارگذاری اسناد پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی در کشور گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری در بین 31 استان کشور، اداره کل ثبت احوال استان قم با 89 درصد بارگذاری در پروژه آرشیو الکترونیکی موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی افزود: از میان تعداد یک میلیون و 293 هزار سند ولادت و وفات در استان قم تاکنون یک میلیون و 160 هزار سند توسط اداره ثبت احوال استان قم در مرکز داده سازمان ثبت احوال کشور ثبت شده است.

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم ادامه داد: استان قم در بحث اسناد هویتی به‌ صورت الکترونیکی متعهد به بارگذاری 444 هزار برگ سند در سال جاری بوده است که این رقم به 564 هزار سند در چهار ماهه نخست سال جاری افزایش یافته است.

ادیم در ادامه با بیان اینکه استان قم پیشرفتی فراتر از تعهد در آرشیو اسناد هویتی داشته است اظهار کرد: استان‌های خوزستان با 88 درصد، قزوین با 79 درصد و کهگیلویه و بویر احمد با 78 درصد، رتبه‌های دوم تا چهارم را در پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی در کشور کسب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: اداره کل ثبت احوال استان قم پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی را از شهریور ماه سال گذشته در استان آغاز کرده که از مجموع حدود یک میلیون و 300 هزار برگ سند هویتی و سجلی در این استان تمام اسناد را اسکن و داده آمایی کرده است.

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم در پایان تصریح کرد: یک میلیون و 160 هزار سند نیز از طریق خطوط ارتباطی و با شرایط موجود پهنای باند به مرکز داده سازمان ثبت احوال کشور انتقال داده شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول