اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاده‌های استان بوشهر بار دیگر حادثه‌ساز شدند

4 کشته در تصادف مرگبار جاده دالکی ـ برازجان

خبرگزاری فارس: تصادف در محور دالکی به برازجان چهار کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

4 کشته در تصادف مرگبار جاده دالکی ـ برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ظهر امروز بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه نیسان وانت در جاده دالکی در شهرستان دشتستان پنج نفر کشته و زخمی شدند.

مسئول مرکز بهداشتی دالکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این حادثه و با بیان اینکه این حادثه در محور برازجان ـ دالکی، روبه‌روی ورودی روستای قلعه سفید رخ داده گفت: یک نفر از مجروحان حادثه در دم جان باخت و چهار نفر دیگر به بیمارستان 17 شهریور برازجان منتقل شدند.

محمدحسین ستوده بیان داشت: تاکنون چهار نفر از حادثه‌دیدگان فوت کرده و حال نفر پنجم بسیار وخیم است.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، این قسمت از جاده که توسط اداره راه و شهرسازی تعریض شده ولی با گذشت مدت ‌زمانی از اتمام تعریض این مسیر خبری از خط‌کشی در مسیر نیست.

در اثر عدم وجود خط‌کشی در این مسیر خودروها راه خود را گم کرده و از مسیر منحرف می‌شوند و روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و در مواردی منجر به تصادفات می‌شود.

به گفته شهروندان دالکی، تعریض این قسمت به‌ دلیل تصادفات مکرری بوده که قبلا در این مسیر صورت پذیرفته است.

یکی از ساکنین روستای قلعه سفید در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: از زحمات اداره راه و شهرسازی قدردانی و به‌خاطر مرمت و تعریض جاده مذکور تشکر می‌کنیم.

محمد.ر اضافه کرد: این نقد را وارد می‌دانیم که باید خط‌کشی و سایر امور مربوط به گاردکشی و درج علایم راهنمایی زودتر صورت می‌گرفت تا سردرگمی برای رانندگان پیش نیامده و شاهد چنین حوادثی نباشیم.

شایان ذکر است مدت‌ها در نقاط مختلف جاده‌ای استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان شاهد تصادفات مرگباری هستیم که دل هر فردی را به درد آورده و خانواده‌های زیادی را عزادار کرده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول