اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

ایران با تهدیدات نظامی تضعیف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند ایران، عراق و افغانستان نیست بلکه مردمانی شهیدپرور داریم که وارث خون امام حسین (ع) هستند و با تهدیدات نظامی تضعیف نمی‌شویم.

ایران با تهدیدات نظامی تضعیف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، قاسم احمدی‌لاشکی بعداظهر امروز در مراسم یادواره پنج تن از شهدای گلگون کفن روستای کوهپر علیا بخش کجور شهرستان نوشهر که با حضور مسئولان نوشهر و بخش و خانواده‌های معظم شهدا و مردم این روستا در مسجد جامع این روستا برگزار شد، افزود: خانواده‌های شهدا به خود ببالند که نزد خداوند دارای جایگاه والایی هستند و باید درود فرستاد به خانواده‌های شهدا که این چنین فرزندان مومن پرورش دادند.

وی با بیان اینکه ما مسئولان باید حواسمان جمع باشد تا شرمنده شهدا نشویم، اظهار داشت: شهدا از ما می‌خواهند که مردم راضی باشند.

احمدی عنوان داشت: در قرن بیستم بیش از 120 جنگ خرد و کلان در جهان اتفاق افتاد که بدترین آنها جنگ‌های جهانی اول و دوم بود که بیش از 120 میلیون کشته از خود بر جای گذاشت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ‌ها در طول تاریخ ایران، نقشه ما را کوچک کرد چرا که روزی نقشه ما شیری غران بود که بعدها به گربه‌ای نشسته تبدیل شد اما این رشادت فرزندان ما بود که در جنگ تحمیلی میلیمتری از خاک ما را به دشمن ندادند و در مقابل خیلی از کشورهای هم‌پیمان در جنگ تحمیلی با تجاوزگران ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: اسلام با خون همین شهدا رشد کرد و همانطوری که امام می‌فرماید " ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود " بنابراین شهدا و یاران عزیز ما رفتند و ما با مسئولیت سنگین ماندیم و باید همین اعتقادات را حفظ، تقویت و ترویج کنیم و مراقب باشیم غفلت نکنیم.

احمدی با انتقاد از روزه‌خواری علنی در جامعه اذعان داشت: احترام به ماه مبارک رمضان بر همه واجب است و نباید ایمان ما ضعیف شود چرا که اگر ایمان ما ضعیف شود همه چیز را از دست می‌رود.

وی به لزوم توجه به ارزش ولایت و جایگاه آن اشاره کرد و بیان داشت: امروز مشکل بسیاری از کشورها این است که از داشتن ولی فقیه محروم هستند.

عضو خانه ملت تصریح کرد: شهدا عاشق ولایت بودند و در بیشتر وصایای شهدا این مهم نمودار بود و همواره پیام شهدا این بود که امام را فراموش نکنید.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن سعی دارد تا با تحریم‌های خود بر علیه کشورمان ما را تضعیف کند اما که این خیال باطلی است و بنابراین ما باید در راهی باشیم که شهدا به ما نشان داده‌اند.

وی افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند ایران، عراق و افغانستان نیست بلکه مردمانی شهیدپرور داریم که وارث خون امام حسین (ع) هستند و با تهدیدات نظامی تضعیف نمی‌شویم بلکه ایران ما روز به روز مقتدرتر و سربلندتر می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا خزایی، بهرام خزایی، محمدمهدی خزایی، جلیل رودگر و ادریس خزایی پنج شهید گلگون کفن روستای کوهپر علیای بخش کجور هستند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول