اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

100 پروژه مهر ماندگار در اردبیل در دست اجراست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 100 پروژه مهر ماندگار در جای جای استان اردبیل در حال اجرا است.

100 پروژه مهر ماندگار در اردبیل در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جریان بازدید از تعدادی از این طرح‌ها در مناطق مختلف استان اردبیل اظهار داشت: این تعداد پروژه به طور مناسب و متناسب با ظرفیت هر شهرستان تقسیم و توزیع شده است به طوری که بیشترین طرح مهر ماندگار در اردبیل و کمترین نیز در شهر سرعین اجرا می‌شود.

وی با یادآوری این‌که برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 31 میلیارد و 149 میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان اردبیل 19 پروژه، پارس‌آباد و مشگین‌شهر هر کدام 13 پروژه، در شهرستان بیله‌سوار پنج پروژه، خلخال 9 پروژه، سرعین سه پروژه، کوثر پنج پروژه، گرمی هفت پروژه، نمین هفت پروژه، نیر شش پروژه و در سطح استان نیز 13 پروژه به صورت عمومی در حال تکمیل شدن است.

بیگدلو خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل دانشگاه علوم پایه با پیشرفت 98 درصد، شرکت ابریشم سبلان با پیشرفت 95 درصد، شبکه یامچی با پیشرفت 99 درصد و مطالعه موزه بزرگ صفویه با 100 درصد پیشرفت در حال اجرا است که سعی می‌کنیم بخشی از این پروژه‌ها را هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول در مورد دیگر پروژه‌ها نیز بیان کرد: خوابگاه 120 نفری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل به همراه راه‌اندازی ستاد مرکزی فوریت‌های پزشکی از جمله پروژه‌های مهر ماندگار حوزه بهداشت و درمان در اردبیل است.

وی ادامه داد: به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی خانواده‌های ایثارگران در حال اجرا است که با پیشرفت 35 درصد امیدواریم تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

بیگدلو در مورد احداث پل بتنی و همچنین اتصال راه آهن اردبیل به شبکه سراسری اضافه کرد: این پروژه نیز 43 درصد پیشرفت درد که به نظر می‌رسد شهریور سال آینده آماده بهره‌برداری باشند.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل در مورد احداث بزرگراه اردبیل – فیروزآباد نیز گفت: این جاده به طول 82 کیلومتر در دست اقدام است.

وی احداث تقاطع غیر همسطح هیر، مجتمع فرهنگی، هنری باغ عارف، سد خاکی پیله‌سحران و احداث سایت اورژانس اجتماعی را از دیگر پروژه‌های در حال اجرا اعلام کرد که پیشرفت پنج تا 45 درصدی دارند.

بیگدلو ضرورت تکمیل مدرسه شبانه‌روزی ناحیه دو اردبیل به همت نوسازی مدارس و در قالب شش کلاس درس و همچنین تکمیل سالن روستای آراللو و تکمیل سالن دو میدانی مجموعه علی دایی را از دیگر پروژه‌های در حال احداث شهر اردبیل اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول