اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

نمایشگاه مهر ماندگار تصویر عملکرد استان زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نمایشگاه مهر ماندگار تصویر عملکرد دستگاه‌های مختلف استان زنجان است.

نمایشگاه مهر ماندگار تصویر عملکرد استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبردی دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: هزینه‌های نمایشگاه مهر ماندگار از جمله تامین فضا و محل نمایشگاه و عقد قراردادهای مربوطه به صورت متمرکز عمل شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مهر ماندگار یا دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم به گونه‌ای نیست که خود دستگاه‌های اجرایی با مسئولان نمایشگاه قرارداد منعقد کنند، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی غرفه‌ها از محل اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تسریع در ابلاغ زمان‌بندی و تقویم دقیق نمایشگاه مهر ماندگار از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: باید در ارائه آمارها و شاخص‌های مورد نظر یک شاخص واحد را در نظر بگیریم.

وی یادآور شد: باید در نمایشگاه مهر ماندگار یک عملکرد منسجم و یک تصویر واحد و کلی از استان زنجان به نمایش گذاشته شود.

در ادامه این جلسه فرماندار زنجان اظهار داشت: در نمایشگاه‌هایی که در سال‌های گذشته برگزار شده است دستگاه‌های اجرایی به منظور ارائه عملکرد و آمار خود از جداول بسیار پیچیده و غیرقابل فهم برای عموم استفاده کرده بودند.

عباس راشاد با تاکید بر اینکه باید در کتابچه‌ها و تیزرها اصل سادگی رعایت شود، تصریح کرد: پیچیدگی مسائل سبب می‌شود که مردم عادی مباحث مطرح شده را کامل درک نکنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز مهم‌ترین جسارت و دستاورد دولت دهم و نهم را هدفمندسازی یارانه‌ها دانست و افزود: این امر نیز باید به صورت برجسته در نمایشگاه مهر ماندگار نشان داده شود.

گفتنی است در این جلسه به ارائه خدمات رایگان توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی به مردم و بازدیدکنندگان نیز اشاره شد.

جذب جمعیت و بازدیدکنندگان برای بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه مهر ماندگار و دستاوردهای بزرگ دولت بیانگر تدابیر هنرمندانه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه مهر ماندگار همزمان با هفته دولت در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول