اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور لرستان:

30 درصد تلفات تصادفات رانندگی در لرستان با موتورسیکلت است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان لرستان با اظهار نگرانی از افزایش تلفات رانندگی که موتورسیکلت در آن نقش دارد، گفت: 30 درصد تلفات تصادفات رانندگی در حوزه درون شهری مربوط به موتورسواران می‌شود.

30 درصد تلفات تصادفات رانندگی در لرستان با موتورسیکلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی پلیس راهور استان لرستان، پرویز حسینی گفت: با توجه به آمار موجود 60 درصد مجروحان حوادث ترافیکی در حوزه درون شهری نیز موتورسواران هستند.

وی با اشاره به افزایش تولید موتورسیکلت در کشور و استقبال گسترده قشرهای مختلف جامعه از این وسیله نقلیه ارزان قیمت گفت: بی‌توجهی بسیاری از رانندگان موتورسیکلت نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب افزایش تخلف و تصادف با این وسیله نقلیه شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان با تاکید بر آموزش رانندگان موتورسیکلت گفت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان در این راستا برنامه‌هایی را با رویکرد آموزشی در دستور کار خود قرار داده است.

وی راه‌اندازی نخستین آموزشگاه ویژه موتورسیکلت در شهرستان دورود در لرستان را از جمله اقدامات صورت گرفته با هدف آموزش رانندگان موتورسیکلت عنوان کرد و گفت: آموزشگاه ویژه موتورسیکلت در سایر شهرهای استان نیز تاسیس می‌شود.

حسینی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی و شروع به کار آموزشگاه‌های موتورسیکلت و با فرهنگ‌سازی، شاهد کاهش تخلف و تصادفات با موتورسیکلت در سطح استان لرستان باشیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول