اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بجنورد خبر داد

وقوع 433 فقره تصادف جرحی و فوتی در بجنورد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بجنورد از وقوع 433 فقره تصادف جرحی و فوتی در محورهای درون و برون شهری این شهرستان طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

وقوع 433 فقره تصادف جرحی و فوتی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، قربانعلی داوطلب اظهار کرد: طی همین مدت در مجموع کل تصادفات 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، افزود: طی مدت یاد شده تعداد 307 دستگاه خودرو و یک هزار و 141 دستگاه موتورسیکلت از راکبان متخلف توقیف شد.

فرمانده انتظامی بجنورد همچنین از کاهش 29 درصدی وقوع سرقت‌ها طی این مدت در این شهرستان خبر داد.

وی همچنین در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان گفت: 152 سارق طی مدت یاد شده توسط پلیس این شهرستان دستگیر و به 107 فقره سرقت اعتراف کردند.

داوطلب در ادامه از دستگیری 434 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد طی سه ماه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این افراد مقدار 16 کیلو و 813 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول