اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس جدید بیمارستان شهید چمران فردوس معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان فردوس رئیس جدید بیمارستان شهید چمران این شهرستان معرفی شد.

رئیس جدید بیمارستان شهید چمران فردوس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، امام‌جمعه شهرستان فردوس در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس اظهار کرد: در دین مبین اسلام به رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها تاکید زیادی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد گفت: چنانچه به دستورات بهداشتی و پیشگیرانه اسلام عمل کنیم می‌توانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: معده سرمنشا همه امراض و بیماری‌ها و کم‌خوری و حفاظت از معده سرمنشا همه دواها و درمان‌ها است.

* فعالیت 20 پزشک متخصص در فردوس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس نیز با اشاره به وجود 20 نیروی پزشک متخصص در این شهرستان گفت: با مقایسه دوران اوایل انقلاب و دوران حاضر متوجه افزایش چشمگیر خدمات بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای کشور می‌شویم.

سید محمود میرزایی افزود: در زمان‌های گذشته مردم روستا برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی مجبور بودند که به مراکز درمانی در شهرها مراجعه کنند در حالی‌که امروزه با ایجاد خانه بهداشت در روستاها، خدمات درمانی و بهداشتی با حداقل هزینه به مردم ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 19 روستای شهرستان فردوس از نعمت خانه بهداشت برخوردار هستند که در این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی مختلفی به مردم ارائه می‌شود.

* اختصاص 3 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان فردوس

رئیس سابق بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس نیز گفت: طی چند سال گذشته مبلغ 3 میلیارد تومان برای تجهیز بخش‌های مختلف این بیمارستان هزینه شده است.

علی‌اکبر اسماعیلی افزود: طی چند سال گذشته تجهیزات زیادی به بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس اختصاص داده شده که بسیاری از این خدمات و تجهیزات با خدمات ارائه شده در مراکز درمانی مطرح در سطح کشور برابری می‌کند.

وی پیگیری ماده 215 دانشکده پیراپزشکی و افزایش تعداد رشته‌های این دانشکده، تجهیز بیمارستان شهید چمران به آسانسور و انتقال بخش اورژانس از زیرزمین بیمارستان به طبقه همکف و خرید و نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال با صرف اعتبار 350 میلیون تومان را از جمله اولویت‌های بهداشتی و درمانی بیمارستان شهید چمران فردوس عنوان کرد.

اسماعیلی که به عنوان معاونت توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شده است، تصریح کرد:همچون گذشته نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان فردوس را پیگیری می‌کنم.

در این مراسم از زحمات و خدمات علی‌اکبر اسماعیلی تقدیر و محمود مولایی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس معرفی شد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول