اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان تخصصی سرطانی:

ساخت بیمارستان تخصصی سرطانی به مرحله اجرا نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان تخصصی کودکان سرطانی گفت: بیمارستان تخصصی سرطانی که قرار است در ساری ساخته شود، به مرحله اجرا نزدیک می‌شود.

ساخت بیمارستان تخصصی سرطانی به مرحله اجرا نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی کواکبیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگ رضوی در مازندران با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی سرطانی به مرحله اجرا نزدیک می‌شود، اظهار داشت:‌ ترویج فرهنگ رضوی، از جمله اقدامات فرهنگی در راستای حفظ ارزش‌های دین اسلام است.

این مسئول با مثبت ارزیابی کردن از روند برگزاری نمایشگاه هفته رضوی، تصریح کرد: غرفه‌های متعددی از جمله قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و سفال و... در نمایشگاه دائر شده که مورد توجه علاقه‌مندان است.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با بیان اینکه غرفه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک هم در این نمایشگاه دایر است، گفت:‌ هدف از حضور در این نمایشگاه، شناساندن بیشتر مجموعه ماهک به مردم است.

وی با اشاره به اینکه عضوگیری هم در این نمایشگاه انجام می‌شود، یادآور شد:‌ مردم می‌توانند با عضویت در مجمع خیران ماهک و کمک‌هایی هرچند اندک، در احداث این بیمارستان ما را یاری کنند.

‌‌کواکبیان با بیان اینکه پیش از ایام ماه مبارک رمضان و مصادف با اعیاد شعبانیه، مجمع خیران ماهک اقدام به برگزاری برنامه موسیقی سنتی کرد، افزود:‌ در آن برنامه ضمن اینکه رضایت خاطر مخاطبان جلب شد، بسیاری از افرادی که برای حضور در برنامه آمده بودند، به عضویت ماهک هم درآمدند.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با اشاره به اینکه نیاز داریم تا این مجموعه بیشتر به مردم شناسانده شود، اذعان داشت:‌ هنوز بسیاری از مردم نمی‌دانند که قرار است در این شهر بیمارستانی برای کودکان مبتلا به سرطان احداث شود.

این مسئول با بیان اینکه با شناساندن این مجموعه به مردم، مطمئن هستیم که حجم کمک‌های مردمی افزایش می‌یابد، متذکر شد:‌ رسانه‌ها در معرفی این مجموعه یاریگر ما بوده‌اند، اما نیازمند مساعدت و یاری بیشتر رسانه‌های مکتوب و مجازی در این زمینه هستیم.

به گزارش فارس، بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی ساری در دست احداث است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول