اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند خبر داد

بیمارستان 126 تختخوابی مرند در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند از افتتاح بیمارستان 126 تختخوابی مرند در هفته دولت خبر داد.

بیمارستان 126 تختخوابی مرند در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مرند از اختصاص 26 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان مرند خبر داد.

وی گفت: این اعتبار برای بیش از 120 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، بهداشت و درمان و همچنین توریست و گردشگری شهرستان مرند در سال‌‌جاری است که 14 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و بقیه نیز تا آخر سال‌ ابلاغ خواهد شد.

رضوانی با اشاره به اینکه سال گذشته 80 درصد از اعتبارات شهرستان مرند از محل تملک دارایی محقق شد، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با نظارت کامل بر طرح‌های نیمه تمام در تکمیل و جذب اعتبارات تا آخر شهریور ماه جاری نسبت به جذب آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: طوری نباشد که خدمات دولت در اجرای طرح‌های عمرانی به دلیل بعضی از مسائل پیش پا افتاده از قبیل معارض و تعلل پیمانکار در نزد مردم احساس نشود.

رضوانی با اشاره به اقدامات انجام یافته دولت در عمران و آبادانی شهرستان مرند افزود: کلیه مناطق روستایی بالای 50 خانوار از امکانات برق، آب و راه تا آخر سال‌جاری بهره‌مند خواهند شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مرند، افتتاح بیمارستان جدید 126 تختخوابی مرند، کتابخانه‌های مرکزی مرند و کشک‌سرای، پارک قوناخلار باغی، پارک کوهستانی یوموری‌تپه، سالن استخر سرپوشیده مرند و پنج واحد آموزشی و ورزشی را از جمله طرح‌های در دست اجرای شهرستان مرند ذکر کرد که در هفته دولت افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول