اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

83 درصد بودجه مازندران از اعتبارات ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: 83 درصد بودجه استان مازندران از اعتبارات ملی است.

83 درصد بودجه مازندران از اعتبارات ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار داشت: این دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل است که با ابتکار امام جمعه و همکاری فرماندار قبلی و فعلی شهرستان بابل به همراه مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان حضور می‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه 83 درصد بودجه استان از اعتبارات ملی است، افزود: پروژه کمربندی، پروژه دانشگاه‌های صنعتی نوشیروانی، علوم پزشکی بابل و تخریب و نوسازی مدارس فرسوده در قالب اعتبارات ملی تعریف می‌شوند.

طاهایی بیان داشت: بابل به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان با دارا بودن زنان و مردان بزرگ، وجود شخصیت‌های معروفی همچون مرحوم آیت‌الله هادی روحانی، سعید العلما، تقوی امیرکلایی، میرزا مهدی مازندرانی امیرکلایی و بزرگانی در حوزه دانش و تبلیغ شریعت از جایگاه خاصی برخوردار بوده که باید در محور توجه قرارگیرد.

استاندار مازندران گفت: موفقیت سه ستاره برجسته کنکور سال جاری، حضور سه ورزشکار در المپیک و وجود جوانان و سردارانی که در دفاع مقدس برای پایداری و استقلال نظام نقش آفرینی کردند نشان از استعدادهای انسانی برجسته این شهرستان در حوزه علم و دانش، ورزش و پاسداری از نظام مقدس جمهوری است.

وی خطاب به نخبگان عنوان کرد: نخبگان به جای اینکه به دنبال مدرک باشند به دنبال دکترین و نظریه‌پردازی باشند تا بتوانند افراد مفید برای نظام و اقتدار ایران باشند.

طاهایی تصریح کرد: افتخار ما این است که یکی از برجسته‌ترین و نهج‌البلاغه‌ترین پژوهنده ما از محمود آباد و یکی از برجسته‌ترین قرآن‌پژوهان ما از بابل و مازندرانی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه اشتغال مهم‌ترین دغدغه محوری ما است، خاطرنشان کرد: 90 درصد ماده اولیه روغن نباتی و غذای دام از خارج تامین می‌شود.

وی ادامه داد: همان گونه که جوانان ما توانستند در حوزه دانش هسته‌ای و بایو تکنولوژی ایران را سرآمد کنند ما نیز باید به عنوان مدیران این نظام سعی کنیم با تفکر و ابتکار مشکلاتی که دشمنان ما امروز در قالب تحریم‌ها در مسیر ما قرار دادند را حل کنیم.

استاندار مازندران متذکر شد: مدیران ما به جای برنامه‌روزی برنامه‌ریزی داشته باشند و به سمت رفتار و مدیریت برنامه‌ریزی شده خردمندانه سوق دهد.

طاهایی اذعان داشت: اگر چه در شهرستان بابل نسبت به سال 1361 شاهد تحولات خوبی بودیم، اما این در شان مردم این شهرستان نبوده و باید در بیشتر بخش‌ها از جمله در راه‌های شهرستان توجه بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول