اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بودجه و برنامه‏ریزی استانداری زنجان:

سهم زنجان از بودجه امسال 38 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری زنجان گفت: سهم شهرستان زنجان از بودجه سال جاری استان 38 میلیارد و 383 میلیون تومان اعلام شده است.

سهم زنجان از بودجه امسال 38 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بیت‌الله دلیری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان زنجان اظهار داشت: در مجموع 132 میلیارد و 500 میلیون تومان برای شهرستان‏های استان زنجان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه حدود 21 درصد از بودجه استان زنجان برای الزامات و مواقع ضروری کنار گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: 10 میلیارد تومان نیز از میزان اعتبارات 132 میلیارد تومانی به طرح‏های خاص اختصاص یافته است.

مدیر کل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری زنجان با بیان اینکه بیشتر اعتبارات به پروژه‏های نیمه تمام و پروژه‏هایی که تا پایان سال مالی 91 به پایان می‌رسد اختصاص یافته است، اضافه کرد: با توجه به اینکه پایان کار دولت دهم است باید این پروژه‏ها تا پایان سال تمام شود.

وی یادآور شد: سهم شهرستان زنجان از بودجه 132 میلیارد و 500 میلیون تومانی 38 میلیارد و 383 میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اظهار داشت: در طرح سبزه‌میدان چهار مدرسه بزرگ شهر زنجان تخریب شده است.

جلال گنجی با بیان اینکه به منظور احداث مدارس تخریب شده در سال جاری اعتباری پیش‎بینی نشده است، ادامه داد: سال گذشته در این زمینه قول‏هایی داده شده بود که متاسفانه عملی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه سبزه میدان مرز بین آموزش و پرورش ناحیه یک و ناحیه دو محسوب می‏شود، تصریح کرد: تراکم دانش‌آموزان در این منطقه بسیار بالا است و در حال حاضر در این زمینه دچار مشکلات زیادی شده‌ایم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول