اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ساخت و توسعه شبکه حمل و نقل همدان:

تاکنون کنارگذر اسدآباد 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ساخت و توسعه شبکه حمل و نقل استان همدان گفت: پیشرفت فیزیکی طرح ملی کنارگذر شهرستان اسدآباد 28 درصد و اعتبار آن 64 میلیارد ریال است.

تاکنون کنارگذر اسدآباد 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمود دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در مورد طرح ملی کنارگذر اسدآباد اظهار کرد: این طرح ملی جاده همدان ـ اسدآباد را از سمت شمال شرقی شهرستان به جنوب غربی و به جاده اسدآباد ـ کنگاور مرتبط می‌سازد.

وی افزود: ابتدای این کنارگذر از بلوار ورودی شرق شهرستان اسدآباد، از جاده همدان ـ اسدآباد و از پایین گردنه موجود منشعب شده و از روگذر و ضمن تأمین ارتفاع لازم از روی بلوار ورودی شهر اسدآباد عبور می‌کند که در نهایت به تقاطع غیرهمسطح جاده اسدآباد ـ کنگاور حوالی روستای جنت‌آباد منتهی می‌شود.

رئیس ساخت و توسعه شبکه حمل و نقل استان همدان تصریح کرد: کنارگذر اسدآباد به طول 12 کیلومتر و به صورت چهارخطه اجرا می‌شود.

وی به عنوان کارفرما و نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیشرفت فیزیکی طرح ملی کنارگذر شهرستان اسدآباد را 28 درصد و اعتبار آن را نیز 64 میلیارد ریال عنوان کرد.

دهقان به مزایای احداث کنارگذر در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و بیان داشت: کاهش طول مسیر، کاهش زمان سفر، کاهش استهلاک وسائط نقلیه عبوری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی‌های صوتی، جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی در شهر اسدآباد، آرامش خاطر در سفر و... از جمله مزایای این طرح به شمار می‌رود.

وی گفت: عبور مسیر ارتباطی دو استان همدان و کرمانشاه از داخل این شهرستان و ارتباط با استان کردستان به وسیله راه اسدآباد ـ داشبلاغ مشکلات بسیاری برای تردد وسایل نقلیه درون‌شهری و برون‌شهری و ساکنان آن به وجود آورده که احداث کنارگذر برای رفع این مشکلات مورد مطالعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول