اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تنکابن خبر داد

اجرای طرح ضیافت مهر در 4 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی تنکابن از اجرای طرح ضیافت مهر در رمضان امسال در چهار شهر مازندران خبر داد.

اجرای طرح ضیافت مهر در 4 شهر مازندران

ولی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: طرح ضیافت مهر در رمضان امسال توسط بهزیستی تنکابن به اجرا درآمد که طی آن در طول ماه مبارک خیرین نیکوکار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در منازل مددجویان علاوه بر دیدار با ایشان از نزدیک در خصوص حل مشکلات آنان تصمیم‌گیری و اقدام به‌عمل می‌آید.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح برقراری ارتباط مستقیم و نزدیک بین مسئولان و خیران با اقشار نیازمند و مددجویان برای رفع مشکلات و هدفمند کردن کمک‌های خیران در رفع مشکلات و نیازهای اساسی مددجویان و نیازمندان، اطعام و اکرام و همچنین ترویج فرهنگ مهرورزی و احسان برشمرد و تصریح کرد: هر شب از ماه مبارک رمضان به همراه مسئولان و خیران به دیدار جمعی از گروه‌های هدف رفته و در این دیدارها سعی می‌‌شود علاوه بر پیگیری مشکلات، کرامت انسانی آن‌ها نیز حفظ شود.

شمسی با اشاره به اینکه این طرح در شهرهای تنکابن، خرم‌آباد، نشتارود و شیرود به اجرا در آمده، ادامه داد: در این بازدیدها علاوه بر آشنایی مسئولان و خیران از نحوه فعالیت بهزیستی و میزان مسائل و مشکلات کاری در این حیطه، مشکلات تحصیلی، اقتصادی و اجتماعی مددجویان نیز طرح و مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و همچنین مشارکت‌های فکری، خدماتی و معنوی مسئولان و خیران نیز جذب می‌شود.

وی استقبال مسئولان و خیران را از این طرح بسیار مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان علاوه بر این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی نیز با همکاری دفاتر ستاد نماز جمعه در شهرستان در راستای تشریح و تبلیغ فعالیت‌های بهزیستی، مشارکت در برپایی مراسم و محافل انس با قرآن و توزیع سبد کالا هم از جمله اقدامات این اداره در ماه مبارک رمضان بوده است.

این مسئول در پایان با تقدیر از زحمات همه فعالان در عرصه کمک به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی به‌ویژه خیرین نیکوکار و کارکنان دلسوز سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: در راستای توانمندسازی و حل مشکلات مددجویان و اکرام و دستگیری از نیازمندان همچنان نیازمند همکاری و کمک‌های انسان دوستانه مردم خوب و خداجوی ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم شهرستان تنکابن هستیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول