اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

تحریم اقتصادی نقشه دشمنان برای فرار از چالش درونی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به شکست دشمنان در حوزه‌های مختلف، گفت: هم‌اکنون دشمنان برای جبران شکست‌ها و چالش‌های پیش‌رویشان دست به جنگ اقتصادی و تحریم زده‌اند.

تحریم اقتصادی نقشه دشمنان برای فرار از چالش درونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری مهر کردستان در سنندج اظهار کرد: مسئله اقتصاد یکی از کلیدی‌ترین مسائل در جهان بوده و در آیین مترقی اسلامی نیز در این خصوص تأکیدات فراوانی به مسلمانان شده است.

وی افزود: فقر و تهی‌دستی همواره مورد نکوهش اسلام قرار گرفته و در آیات و روایات متعددی از مسلمانان خواسته شده است تا برای خودکفایی اقتصادی و رفع معضلات اجتماعی وابسته به این مهم در جامعه تلاشی مضاعف و روحیه‌ای جهادی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تفاوت اسلام با نظام سرمایه‌داری غربی در این است که اسلام همواره بر کسب روزی حلال و ارتقای شاخص‌های سرمایه‌ای از مسیر مشروع تأکید داشته و هرگونه ظلم و تعدی به حقوق دیگران را نهی کرده است.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به رسالت مؤسسه مالی و اعتباری مهر اظهار داشت: توجه به معیشت و رفع مشکلات بسیجیان از جمله اولویت‌های تشکیل این مؤسسه بوده و باید همواره مدنظر قرار گیرد چراکه بسیج یک ظرفیت بالا و عظیم در جامعه بوده که هرگاه به عرصه‌ای ورود پیدا می‌کند، منشأ خدمات بسیاری بوده است.

وی افزود: در استان کردستان ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقای شاخص‌های تولیدی و خدماتی وجود داشته و با حمایت از نیروی انسانی کارآمد می‌توان این ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کرد لذا مؤسسه مالی اعتباری مهر با توجه به رسالت معنوی و هدف والای خویش که حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است، می‌تواند نقش بسزایی را در توسعه و آبادانی استان و رفع دغدغه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کردستان ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار داشت: هم‌اکنون دشمنان اسلام با شکست در حوزه‌های مختلف درمانده و ذلیل شده‌ و برای جبران این شکست‌ها به صورت مستقیم وارد عرصه مقابله با ملت ایران شده‌اند و تحریم اقتصادی و فشار بر معیشت مردم را از جمله راهکارهای اولویت‌دار خود قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرودی تصریح کرد: همانگونه که دشمنان در حوزه جنگ نرم و فرهنگی به دنبال تغییر افکار و تسلط بر ایده‌ها و نظرات مسلمانان هستند، در جنگ اقتصادی نیز می‌خواهند با تحمیل نظرات خود جامعه اسلامی را به یک جامعه منفعل تبدیل کنند.

وی افزود: امید است بانک‌ها و مؤسسات مالی و فعالان این عرصه با ایفای نقش حداکثری و احساس مسئولیت همگانی و با روحیه‌ای جهادی همه این توطئه‌ها را خنثی کنند.

شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: این مؤسسه با اطلاع‌رسانی به موقع، کوتاه‌کردن فرایند خدمت‌رسانی به مردم می‌تواند زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم استان را در فعالیت‌های خداپسندانه خویش فراهم کند و از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای پیشبرد اهداف خویش و تعالی استان در حوزه‌های مختلف بهره گیرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول