اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجن:

تحریم‌ها زمینه شکوفایی اقتصادی ایران را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه شکوفایی اقتصادی ایران را فراهم می‌کند.

تحریم‌ها زمینه شکوفایی اقتصادی ایران را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‌پور بعدازظهر امروز در نشست برنامه ضیافت باشهدا در شهرستان بروجن با اشاره حدیثی از حضرت علی(ع) اظهار داشت: خداوند رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمده و در کجا هست و به کجا خواهد رفت.

وی افزود: سه مرحله‌ مهم زندگی انسان در همین حدیث گهر بار خلاصه شده و انسان باید آگاهی و بینش و اطلاع از وضعیت خلقت حضرت آدم تا روز قیامت داشته باشد.

حسین‌پور بیان داشت: اگر انسان در این زمینه بی‌اطلاع باشد زمینه انحراف خود را فراهم کرده است و باید بداند هدف خلقت خودش چیست و به دنبال چه باید باشد که این ماه رمضان، فرصت مناسبی برای رسیدن به این هدف است.

حسین‌پور با اشاره به مباحث سیاسی روز گفت: دشمنان قصد دارند با محاصره‌ اقتصادی، فشار های روانی در جامعه اسلامی ایجاد کنند و مردم را از نظام و ولایت فقیه دورنمایند ولی تفکر بسیجی ملت هوشیار ایران با آگاهی و بصیرتی که دارند مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن با تاکید بر همدلی و وحدت تمام ملت ایران تاکید کرد: وحدت و همدلی ملت ایران دشمنان را در دست‌یابی به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: امروزه دشمن با تصورات غلط از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تحریم‌های گسترده علیه ایران برای رسیدن به اهداف خود است، اما باید بداند که این تحریم‌ها به فرصتی برای شکوفایی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول