اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه نخست امسال

770 هزار نفر از طریق گمرکات آذربایجان‌غربی تردد کرده‌اند

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: در چهار ماه نخست امسال 770 هزار و 123 نفر مسافر از طریق گمرکات آذربایجان‌غربی ترد کرده‌اند.

770 هزار نفر از طریق گمرکات آذربایجان‌غربی تردد کرده‌اند

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان تردد از طریق گمرکات استان در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آمار چهار ماه سال گذشته در این زمینه، ‌تصریح کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته یک میلیون و 12 هزار و 508 مسافر از طریق گمرکات استان تردد داشتند که این میزان در سال جاری به 770 هزار و 123 مسافر رسیده است.

سیداحمدی در ادامه با اشاره به تعداد ورود و خروج از طریق گمرکات استان، افزود: از کل ترددهای انجام گرفته سال جاری 382 هزار و 628 نفر از طریق گمرکات به استان وارد و 387 هزار و 495 نفر از گمرکات استان خارج شده‌اند.

وی بیشترین میزان ورود را با 145 هزار و 810 ورود از گمرک بازرگان عنوان کرد و افزود: بیشترین میزان خروج نیز شامل 150 هزار و 30 خروج از همین گمرک است.

سیداحمدی با بیان اینکه گمرک ارومیه کمترین میزان ورودی را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: 10 هزار و 784 نفر از طریق گمرک ارومیه وارد استان شده‌اند.

وی با اشاره به خروج 9 هزار و 473 نفر از طریق گمرک ارومیه، ادامه داد: کمترین میزان خروجی نیز از همین گمرک در سال جاری گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: با وجود اینکه گمرک ارومیه سهم کمتری از میزان ترددها را به خود اختصاص داده است ولی شاهد هستیم که میزان ورودی و خروجی در این گمرک در چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سیداحمدی افزود: میزان ورودی از گمرک ارومیه در سال جاری 9 درصد و تعداد خروجی از این گمرک 19 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول