اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین کادر درمان و پزشکی

42 هزار بویین‌زهرایی در طرح پزشک خانواده شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌زهرا گفت: در صورت تأمین کادر درمان و پزشکی 42 هزار بویین‌زهرایی در طرح پزشک خانواده این شهرستان شرکت می‌کنند.

42 هزار بویین‌زهرایی در طرح پزشک خانواده شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمدهادی طایفی عصر امروز در حاشیه جلسه بهداشت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در صورت تأمین کادر پزشکی مورد نیاز بیش از 42 هزار و 500 بویین زهرایی به صورت سراسری در طرح سلامت‌محور پزشک خانواده شرکت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 17 پزشک برای اجرای این طرح در شهرستان بویین زهرا مورد نیاز است که با اطلاع‌رسانی‌هایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین انجام شده در حال حاضر چهار پزشک عمومی برای همکاری این طرح در بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا اعلام آمادگی و حضور کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با اشاره به مهیا نبودن برخی از زیرساخت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده در برخی از شهرستان‌های دورافتاده در کشور افزود: این مشکلات باید با بررسی و ارائه راهکار‌های مناسب به صورت قانونی مراحل خویش را گذرانده و حل شود.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده از طرح‌های ماندگار و ویژه دولت و مسئولان بهداشت و درمان کشور است، تصریح کرد: باید از تمام نیرو‌ها و امکانات کشور برای اجرای هرچه بیشتر و بهتر این طرح استفاده کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه شبکه‌های بهداشت درمان روستایی در سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان سرعت بسیار بیشتری به خود گرفته است، بیان کرد: تا پایان سال جاری د‌ه‌ها عنوان خانه بهداشت و درمان روستایی در بخش‌های مرکزی، رامند و شال این شهرستان راه‌اندازی و احداث می‌شود.

طایفی با اشاره به اهمیت بالا و بسیار زیاد مسئله بهداشت و سلامت در جامعه بیان کرد: امروز اشاعه فرهنگ سلامتی و ورزش از وظایف مهمی است که بر عهده نهاد‌های فرهنگی و صدا سیما قرار دارد.

وی لزوم ترویج روحیه نشاط و تعالی جسمی و روحی در جوانان و نوجوانان جامعه را از ضروریات بسیار مهم دانست و عنوان کرد: در این حوزه تعامل میان دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف بسیار لازم و ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا تأکید کرد: قطعا با تلاش و روحیه جهاد‌گری زمینه پیشرفت و توسعه کشور مهیا می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول