اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

بنیاد شهید خاکریز خدمت به خانواده‌های شهدا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاکریز نخست ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

بنیاد شهید خاکریز خدمت به خانواده‌های شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رشیدی در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: پیش‌قراولان انقلاب اسلامی علما هستند و انقلاب اسلامی با وجود علمای بزرگ به جهان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه علت پیروزی‌های انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته همواره تبعیت از علما بوده است، افزود: علما پیش‌گامان در نهضت روحانیت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه احترام به روحانیت نظام جمهوری اسلامی را پا برجا نگه داشته است، افزود: روحانیت در عرصه‌های مختلف همواره حضور چشمگیری داشته است.

وی از اجرای طرح سپاس در زنجان خبر داد و افزود: این برنامه از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خاکریز نخست ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، یادآور شد: برنامه‌ریزی مطلوبی برای ارائه خدمات به این خانواده‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مامور به جلوه‌گری خدمات شهدا و خانواده‌های ایشان است، چرا که عظمت خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیازمند ارائه خدماتی بیشتر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامگذاری شده است، افزود: این عنوان به انسان کمک می‌کند تا در ارائه خدمات بیشتر گام بردارد.

وی بر ضرورت احترام به روحانیت تاکید کرد و افزود: توجه به منویات مقام معظم رهبری از دیگر رموز موفقیت ملت ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول