اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب خوزستان

قائم مقام دانشکده پزشکی آبادان از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش، قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از دفتر خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان بازدید کرد.

قائم مقام دانشکده پزشکی آبادان از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نصرالله حسونی بحرینی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: یک خبرنگار مثل پزشکی که همواره به دنبال یافتن دلایل بیماری است، مشکلات و معضلات اجتماعی را جست‌وجو کرده و با ارائه راهکار مناسب در راستای مرتفع ساختن آنها گام برمی‌دارد.

وی افزود: امیدواریم مجموعه خبرگزاری فارس جنوب خوزستان چون همیشه با تعامل مضاعف با مسئولان و کادر این دانشکده چون چشم و گوش ما عمل کرده و مسائل و مشکلات شهروندان و منطقه را انعکاس دهد.

* دانشکده پزشکی آبادان به پرورش نیروهای متخصص بومی می‌پردازد

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره پیدایش و تأسیس دانشکده پزشکی آبادان گفت: از حدود یک‌سال پیش با توجه به سیاست وزارتخانه مبنی بر اینکه دانشگاه‌های مادر باید به پرورش نیروهای تخصصی و فوق تخصصی اقدامی ویژه‌ کرده و دانشگاه‌های کوچکتری را ایجاد و به تربیت نیروهای بومی مورد نیاز خود بپردازد، مقدمات این کار فراهم شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوب علمی منطقه همچنین برخورداری از دانشکده پرستاری، موافقت‌نامه اصولی را از وزیر، وزارتخانه و هیئت دولت اخذ کرده و واحدی به‌نام دانشکده پزشکی آبادان تأسیس شد.

بحرینی همه تلاش مسئولان شهری و دانشکده پزشکی آبادان را در راستای ارتقای سطح بهداشتی ـ درمانی منطقه و رفاه بیشتر شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول