اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین:

راهپیمایی روز قدس در دنیا نهادینه شده است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: 30 سال از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس می‌گذرد و این امر در دنیا نهادینه شده است.

راهپیمایی روز قدس در دنیا نهادینه شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی راین با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حساسیت مسئله قدس و فلسطین به جایی رسیده که کشورهای اسلام و غیر ‌اسلامی برای برگزاری با‌شکوه این روز فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام ‌داده‌اند.

وی بیان داشت: در اخبار آمده بود که هواداران فلسطین در شهر لندن بر روی 400 اتوبوس تبلیغات روز جهانی قدس را نصب کرده‌اند که این امر نشان از حساسیت جهانیان به مسئله قدس و فلسطین دارد.

اسماعیل‌پور دلیل این امر را مقاومت دلیرانه مردم فلسطین و حمایت برخی ‌کشورهای اسلامی به ویژه ایران برشمرد و افزود: 30 سال از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس می‌گذرد و این امر در دنیا نهادینه شده است.

وی خاطر‌نشان کرد‌: پس از پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر مردم انتظار داشتند که وی قرار‌داد کمپ دیوید را با رژیم صهیونیستی لغو کند که این امر اتفاق نیفتاد و سفر وی به عربستان پس از پیروزی در انتخابات نشان از یک چرخش سیاسی بود.

امام جمعه راین‌ افزود: حادثه حمله به مرزبانان مصری در مرز با فلسطین اشغالی به وی فهماند که خوی ددمنشی این رژیم غاصب نمی‌تواند مانع از حمله این کشور‌ به سایر کشورهای اسلامی شود و باز کردن گذرگاه رفح ‌و دادن این حداقل امتیاز به مردم غزه خوی وحشی‌گیری صهیونیست را تحریک کرد.

وی تصریح کرد: مرسی در برابر مردم و انقلاب مصر مسئول است و باید پاسخگو باشد و تمام‌ این جریان‌ها ریشه در راهپیمایی روز جهانی قدس دارد.

اسماعیل‌پور به برگزاری 30 ساله این راهپیمایی در روز جمعه آخر ماه مبارک اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی نیمی از عمر 70 سال خود را با چالش برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس روبه‌رو بوده که این امر موجب سست شدن پایه‌های این رژیم شده است.

وی به نقل از یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها شبانه‌روز فکر و ذهنشان درگیر مقابله با ایران است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول