اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

عظمت کار آزادگان را با منافع مادی نسنجید

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مدیران و مسئولان نباید به خود اجازه دهند که عظمت کار بزرگ آزادگان را با ظواهر و مادیات و متعلقات دنیوی بسنجند.

عظمت کار آزادگان را با منافع مادی نسنجید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان استان به مناسبت بازگشت سرافرازانه آنان به میهن اسلامی اظهار داشت: خدمتگزاران نظام باید بدانند که برای هیچ آزاده و جانبازی بعد مادی جنگ اصلاً مطرح نبود و آنان برای رضای خدا جنگیدند بنابراین کار سبکی است که بیابیم و عظمت عملکرد آنان را با ترازوی مادیات بسنجیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ هیچ یک از آزادگان برای منافع مالی و مادی به جبهه نرفتند بلکه همه آنان خالصانه و مخلصانه در این راه قدم برداشته و هیچ گاه شعار‌زده نشدند.

استاندار اردبیل یادآور شد: مسئولان تنها به این فکر کنند که اگر این آزادگان نمی‌رفتند چه اتفاقی برای میهن اسلامی ما می‌افتاد و امروز اگر خیلی‌ها بر سر مقام و منصب و پول و ثروت بر سر و روی هم می‌زنند گذشته‌های کشور را به خاطر بیاورند.

صابری با اشاره به اینکه آزادگان ما در اوج عزت و اقتدار برای همه ملت‌ها الگو هستند،‌ گفت: آنان با نثار جان خود کاری کردند تا من و شما امروز به راحتی به منصب‌های خود تکیه بزنیم و سخن از اجرای قانون و عدالت سر دهیم.

این مسئول خطاب به مدیران و مسئولان عنوان کرد: هوشیار باشید بر روی خون شهدا و استخوان‌های مقاوم اما زجر‌ کشیده آزادگان پا نگذارید و برای خود پلکان صعود درست نکنید چراکه عاقبت همه ما مرگ است و خود را باید در برابر خدا آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان داشت:‌ وجدان‌های خود را قاضی کنید و ببینید که آیا سزاست اینگونه در مقابل پرداخت حق مسلم آزادگان داد سخن بزنید در حالی که جامعه ما باید با عدل علی اداره شود.

صابری ادامه داد: هنر نیست که بعد از چند سال 30 درصد از تعهدات ماده 13 را اجرایی کنیم بلکه باید تا امروز تمام این حق و حقوق پرداخت می‌شد و از هم‌اینک به برخی از دستگاه‌ها که در پرداخت این حقوق مسلم آزادگان کوتاهی کردند هشدار پرداخت می‌دهیم و در غیر این صورت ما در مقابل حق‌کشی خشونت طلب هستیم.

وی گفت: شایسته نیست شرکت دولتی مثل ریگ پول خرج کند اما حقوق کارمند آزاده خود را پرداخت نکرده و حتی از پرداخت آن سرباز زند.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه ایران امروز در اوج اقتدار و عزت قرار داد، افزود:‌ رمز موفقیت همه ما و شکست دشمن این است که اجازه ندهیم استکبار برای ماه برنامه‌ریزی کند و بخواهد برای ما طرح داشته باشد.

صابری اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را قابل تامل اعلام کرد و افزود: با مقاومت و پایداری و ایستادگی و حرکت در این مسیر می‌توانیم شاخ غول استکبار را بار دیگر بشکنیم چرا که ملت ما دارای چنین روحیه‌ای است.

وی در پایان سخنان خود نسبت به تحقق ماده 190 قانون حمایت از آزادگان نیز قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از تعدادی از آزادگان و جانبازان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول